رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بیت‌کوین به بالاتر از ۷۲.۰۰۰ دلار رسید / کدام صرافی برای خریدوفروش بیت‌کوین مناسب است؟

بیت‌کوین روز گذشته قله تاریخی خود را شکست و به بالاتر از ۷۲،۰۰۰ دلار رسید. اما کدام صرافی برای خریدوفروش بیت‌کوین و واردشدن به بازار رمزارز مناسب است؟

برای ورود به بازار رمزارز، صرافی ارز دیجیتالی مناسب است که با ارائه تنوع بالایی از ارزهای دیجیتال مختلف دست کاربران را در انتخاب باز بگذارد و با داشتن حجم معاملات و عمق بالا، سفارش‌های کاربران در سریع‌ترین زمان انجام شود.

علاوه بر این داشتن قابلیت‌هایی همچون امنیت بالا با استفاده از فناوری‌هایی چون کیف پول سرد اهمیت بسیار زیادی برای حفظ دارایی‌های کاربران دارد.

صرافی تبدیل که به صورت کاملاً رسمی ثبت شده و مجوز شرکت دانش‌بنیان را دریافت کرده، علاوه بر داشتن قابلیت‌های گفته‌شده، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که در هر زمان و هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهند به صورت آنی دارایی‌های خود را از «تبدیل» به حساب بانکی‌شان منتقل کنند؛ بنابراین دغدغه‌ای از لحاظ نقدینگی و امنیت نخواهند داشت.

تیم پشتیبانی صرافی تبدیل به صورت ۲۴ساعته حتی در روزهای تعطیل همراه کاربران است تا سؤالات کاربران را به صورت آنلاین یا تلفنی پاسخ دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی عضو صرافی تبدیل شوند یا در صورتی‌که نیاز به مشاوره دارند، شماره تلفن همراه خود را اینجا وارد کنند تا تیم پشتیبانی و آموزش تبدیل در اسرع وقت با آنها تماس بگیرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/0qsd
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.