رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رمزارز چهل‌وسوم منتشر شد

رمزارز چهل‌وسوم با تصویری از فرهاد فلاح، قائم مقام صرافی رمزارز آبان تتر منتشر شد.

مطالب ماهنامه «رمزارز» تلاشی است جهت تقویت اکوسیستم کسب‌وکارهای بلاکچینی و رمزارزی ایران. کسب‌وکارها، چهره‌ها و فعالان این عرصه و موضوعات رگولاتوری مهم‌ترین مسائلی هستند که رمرارز به آن‌ها می‌پردازد.

در ادامه به بخشی از مطالب رمزارز چهل‌وسوم اشاره خواهیم کرد.

رمزارز چهل‌وسوم

هرکسی ساز خودش را می‌زند


فرهاد فلاح به عنوان چهره این ماه در این شماره از رمزارز، از اکوسیستم رمزارزی ایران و چالش‌های موجود گفته است. او طی یک مصاحبه با مرور مسیر آغاز تا اکنون آبان تتر، ارزیابی خود از وضعیت اکوسیستم را توضیح داده و به ارائه راهکارهایی برای بلوغ کامیونیتی رمزارز ایران پرداخته است. فلاح همچنین به بیان چالش‌های رگولاتوری و تاثیر آن بر رشد کسب‌وکارها و کامیونیتی‌های ایرانی پرداخته است.

رمزارز چهل‌وسوم

اکوسیستم رمزارز و بایدهایش


در این شماره، احسان مطلبی، مدیرعامل سرمایکس نیز در یک یادداشت به موانع ناشی از رگولاتوری و همچنین لزوم هم‌بستگی کسب‌وکارهای رمزارزی پرداخته است. به گفته مطلبی، اکوسیستم رمزارز ایران چه از داخل و چه از خارج با تهدیداتی از جمله برچسب پولشویی مواجه هستند و در این شرایط با کنار گذاشتن رقابت‌ها، می‌توانند به نتیجه دست پیدا کنند.


همنشینی هوش مصنوعی و دنیای دیفای


سجاد باقری آذری، مدیر سرمایه‌گذاری بینوست نیز در مصاحبه با رمزارز، از هم‌نشینی جذاب هوش مصنوعی با دنیای غیر متمرکز گفته است. او معتقد است همانطور که شبکه‌های اجتماعی، دنیا را برای افراد شخصی‌سازی کرده است، قراردادهای هوشمند نیز مدیریت دارایی را شخصی‌سازی می‌کند. باقری آذر در این شماره به تغییراتی اشاره کرده است که هوش مصنوعی در آینده صنعت مدیریت دارایی ایجاد خواهد کرد.


بلوغ کسب‌وکار، بلوغ قانون‌گذار


جمشید عباس‌پور، مدیرعامل کوینینو نیز در رمزارز چهل‌وسوم یادداشتی درباره نیازهای امروز اکوسیستم رمزارزی ایران نوشته و تاکید کرده است اکوسیستم رمزارزی ایران برای اتصال به بازار جهانی، با چالش تحریم‌ها روبه‌روست. به عقیده عباس‌پور، شفافیت مالی برای اکوسیستم رمزارز ایران، حیاتی است.


باید به سمت استفاده کاربردی بلاکچین برویم


محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس در این شماره به گفتگو درباره بلوغ اولیه بازار کریپتو پرداخته و تاکید کرده است که باید به سمت استفاده کاربردی از بلاکچین برویم. قاسمی از کشورهای پیشرو در تغییرات مالی وابسته به نوآوری گفته و توضیح داده است که این تحولات چه کمکی به بازار سرمایه خواهد کرد. او همچنین به ارزیابی فضای رمزارزی ایران و سرمایه‌گذای خارجی در این حوزه پرداخته است.


رسانه‌ها را انحصاری نکنیم


میلاد احدی، مدیر مارکتینگ صرافی رمزارز سرمایکس در چهل و سومین شماره از رمزارز، طی مصاحبه‌ای تاکید کرده است نباید رسانه‌ها را انحصاری کرد. او طی این گفتگو به خطاها و آسیب‌های مارکتینگ بد در فضای رمزارزها پرداخته است. احدی به نقش تفاوت‌های حوزه ارز دیجیتال در حل چالش‌های رگولاتوری و تاثیر آن بر مارکتینگ پرداخته و تاکید کرده است صرافی‌های رمزارز باید در زمینه آگاهی‌بخشی و آموزش مخاطبان نیز فعالیت موثر داشته باشند.

رمزارز چهل‌وسوم

فرصتی جذاب اما پرریسک


در چهل و سومین شماره از رمزارز علی خویی، مدیرمحصول استیکینگ نوبیتکس گفتگویی در خصوص چالش‌ها و مزیت‌های این سرویس داشته و به توضیح ریسک‌های آن پرداخته است. او تاکید کرده است که بسیاری از کاربران از رمزارزها به عنوان جایگزین روش‌های سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند و به چالش‌های این کار برای کاربران ایرانی پرداخته است.


نگاهی به وضعیت بازار جهانی از دید کلان


در رمزارز چهل‌وسوم، دانیال شهبازی، تحلیلگر بازارهای مالی به بررسی وضعیت اقتصاد جهانی و بازار ارزهای دیجیتال پرداخته و تاثیر بحران‌های بانکی اخیر آمریکا بر رمزارزها را توضیح داده است.


فضای رمزارز فرصت‌های حضور کسب‌وکاری زنان را تقویت می‌کند؟


رضوانه مطلوبی، مدیر روابط عمومی آبان تتر در رمزارز چهل‌وسوم، فرصت‌های تقویت حضور کسب‌وکاری زنان در فضای رمزارز را بررسی کرده است. او طی این یادداشت ضمن بررسی سابقه تبعیض کاری میان زنان به شرح شرایط کنونی و چالش‌های زنان برای تثبیت جایگاه برابر خود در کسب‌وکارهای رمزارزی پرداخته است.


رگولاتوری رمزارز، کماکان بلاتکلیف


دریافت نوعی اینماد بدون‌ستاره و غیرقابل درج در سایت برای صرافی‌های رمزارز، یکی از موضوعات داغ در هفته‌های اخیر است. بنابر اطلاعیه تتا، سه تشکل خصوصی انجمن بلاکچین، انجمن فین‌تک و نصر به عنوان سه ضلع خودتنظیم‌گری، در اعطای این نماد نقش خواهند داشت. در رمزارز چهل‌وسوم احسان قاضی‌پور طی یادداشتی، به ابهام‌های رگولاتوری و این اقدامات پرداخته است.


آنچه در رمزارز چهل‌وسوم می‌خوانید


در رمزارز چهل‌و سه، پرونده‌هایی درباره واکنش‌ها به آخرین تحولات رگولاتوری ایران، همایش گیمزبیت 2023، رونمایی از نسخه جدید صرافی رمزارز تترلند، مروری بر فروپاشی اف‌تی‌ایکس، موقعیت‌های شغلی رمزارزی در ده شرکت برتر جهان، افزایش محبوبیت صندوق‌های رمزارزی و همچنین حضور موسیقی در دنیای ‌NFT خواهید خواند.

رمزارز چهل‌وسوم
رمزارز چهل‌وسوم

برای مطالعه متن کامل این گفتگوها و سایر اخبار و گزارش‌های رمزارزی، می‌توانید رمزارز چهل‌وسوم را از لینک‌های زیر، بخوانید.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/c6ys
1 نظر
  1. […] موسیقی آشنا خواهید شد. این مطلب پیش این در رمزارز چهل‌وسوم منتشر شده […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.