رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رمزینکس از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

رمزینکس پس از ۶ سال فعالیت در حوزه رمزارز، هویت بصری و رابط کاربری خود را عوض کرد. این تغییرات قبل از همه در لوگوی جدید و شعار برند رمزینکس به چشم می‌خورد. فرآیند ری‌برندینگ رمزینکس حدود شش ماه طول کشید و سرانجام در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ اجرایی شد.

رمزینکس، یک صرافی رمزارز دانش‌بنیان است که با ارائه ابزارهای حرفه‌ای معامله، کیف پول امن و اختصاصی و سرویس‌های دیگر، خریدوفروش رمزارز را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند به معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز با کارمزد کم در این صرافی بپردازند.

برند رمزینکس در سال ۱۳۹۶ توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف بنیان گذارده شد و هم‌زمان با رشد بازار رمزارزها، تیم آن بزرگ و بزرگ‌تر شد. در تمام این سال‌ها، تلاش بنیان‌گذاران رمزینکس معطوف به ارائه خدمات بهینه و تسهیل فرآیند خریدوفروش رمزارزها با امنیت بالا بوده و اکنون زمان آن رسیده بود که هویت ظاهری رمزینکس با ارزش‌هایی که در این مدت شکل گرفته و در DNA برند نهادینه شده، هم‌سو شود.

پیشرفت مداوم، نوآوری و یکپارچگی از ارزش‌های بنیادین رمزینکس هستند. رمزینکس فقط یک پلتفرم نیست، بلکه یک خالق پرجنب‌وجوش است که دائما فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای جامعه هدف خود ایجاد می‌کند. برای همین تگ‌لاین رمزینکس «دروازه‌ای رو به‌ آینده» تعیین شد.

رمزینکس تلاش می‌کند در بازار رمزارز، راه‌حل‌های ساده، نوآور و پیشگام ارائه کند. از این رو در بازطراحی لوگو نیز مدرن و مینیمال عمل کرد. لوگوی رمزینکس به‌مثابه نمودی از ارزش‌های آن، دروازه‌ای امن و قابل اعتماد برای ورود به دنیای پیش رو را به تصویر می‌کشد.

بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی رمزارز در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد.

رنگ سازمانی برند رمزینکس تغییر چندانی نکرد؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است.

در پاسخ به اینکه در فرآیند ری‌برندینگ رمزینکس، چشم‌انداز و ماموریت برند هم دستخوش تغییری شده‌اند یا نه، محمد حکیمی، مدیر عامل رمزینکس این‌گونه توضیح داد: “چشم‌انداز برند رمزینکس، افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین و همچنین تقویت زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن است. ما با اعتقاد به تقویت اعتماد به این ساختارها، به دنبال ساخت یک فردای هیجان‌انگیز در حوزه مالی و پولی هستیم. نگاه ما از ابتدا همین بوده و امروز با توجه به تغییرات جهان و ایران، تنها فرآیندها را سریع، بهینه و به‌روز می‌کنیم.”

او درباره ماموریت برند افزود: “ماموریت رمزینکس، ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوین است که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه می‌دهد. ما می‌خواهیم دسترسی آسانی برای عموم به این اکوسیستم یکپارچه و امن ایجاد کنیم تا اعتماد به محیط مالی و پولی نوین را افزایش دهیم.”

به گفته مدیران رمزینکس، لوگوی قبلی به‌خوبی نمی‌توانست روحیه خلاق و نوآور رمزینکس را نشان دهد و آنچه را آن‌ها برای جامعه مخاطب خود می‌خواهند، بازگو کند. از طرفی این نیاز حس شد که با ورود نسل جدید و گسترده‌شدن مخاطب‌ها در حوزه رمزارز، نمادهای برند باید تامین‌کننده انواع سلایق آن‌ها باشد. تاکید بر مدرن بودن و سادگی لوگو در همین راستا بود.

محمد حکیمی هم‌چنین اضافه کرد: “ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب، از دیگر دلایل ری‌برند رمزینکس است.”

رمزینکسی‌ها معتقدند کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در اتمسفر همیشه در حال تغییر دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. این تغییرات نه‌تنها در فرآیندها و راه‌حل‌ها نیاز است؛ بلکه در تمام بخش‌های هر برند از جمله چهره و ظاهر آن هم باید جاری شود.

علاوه‌بر این، تغییر هویت بصری رمزینکس می‌تواند تاثیر خوبی در میان سایر فعالان این حوزه داشته باشد و آن‌ها را هم به سمت بازنگری و بهبود در استراتژی‌های خود پیش ببرد تا کل جامعه مخاطب این حوزه بتوانند از جدیدترین و به‌روزترین خدمات رمزارزی بهره‌مند شوند.

ری‌برندینگ رمزینکس اتفاقی مهم در تاریخچه این برند است که نوید آغاز دورانی درخشان از نوآوری، امنیت و مشتری‌مداری را می‌دهد. رویکرد رو به جلو، پشتوانه رشد و موفقیت برای رمزینکس بوده، هست و خواهد بود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/m0ex
منبع رمزینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.