رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

چرا رویداد هاوینگ را برگزار می‌کنیم؟

رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری راه‌کار درباره رویداد عصرانه راه‌کار با موضوع هاوینگ می‌گوید

اولین عصرانه راه‌کار در سال ۱۴۰۳ قرار است با موضوع هاوینگ، در تاریخ ۲ اردیبهشت برگزار شود. در این رویداد تخمین زده می‌شود که بیش‌از ۴۰۰ نفر از فعالان و کسب‌وکارهای اکوسیستم بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران گرد هم آمده و درباره هاوینگ از منظر کسب‌وکار به گفت‌وگو بپردازند. برای اطلاعات بیشتر پیرامون این رویداد به سراغ رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری راه‌کار رفتیم تا اطلاعات بیشتری در اختیارمان بگذارد.


علت برگزاری رویداد هاوینگ


جمیلی در ابتدای صحبت‌های خود درباره دلیل برگزاری این رویداد گفت: «در هاوینگ‌های قبلی ما به عنوان رسانه درگیر ماجرا بودیم و در کامیونیتی به شکل‌های مختلف و پراکنده، برنامه‌هایی داشتیم. امسال از قبل از عید یکسری از کسب‌وکارها از ما سوال پرسیدند که برنامه‌ای داریم یا خیر. ما هم برنامه‌‌مان تا قبل از عید بیشتر یک کمپین رسانه‌ای بود که محتوای مختلف تولید کنیم؛ از طرفی درخواست‌هایی هم برای برگزاری مجدد عصرانه راه‌کار داشتیم؛ در نتیجه ترجیح دادیم که این بار عصرانه راه‌کار را با موضوع رویداد هاوینگ برگزار کنیم.»

او همچنین ادامه داد: «نگاه ما در برگزاری این رویداد این است که اصل ماجرا یک دورهمی است؛ به‌هر‌حال ابتدای سال قرار داریم، خوب است که دور هم جمع شویم و با اتفاقاتی که افتاده به‌نظر می‌‎رسد سال سختی هم در پیش داریم؛ در نتیجه از هر دیداری که منجر به شبکه‌سازی و کمکی به کسب‌وکارها مخصوصا کسب‌وکارهای نوظهور شود، استقبال می‌کنیم. از طرفی موضوع هاوینگ موضوع مهم و داغی است که خود کسب‌وکارهای شناخته شده از جمله ۲۰ تا ۳۰ صرافی‌ای که مخاطبان بیشتری دارند هم در چند هفته اخیر کمی تمرکزشان روی این موضوع بوده و احتمالا تمرکزشان تا یکی دوهفته آینده نیز باقی بماند. ما فکر می‌کنیم رویداد هاوینگ بیت‌کوین که یکی از عصرانه‌های راه‌کار با هدف دورهمی فعالان اکوسیستم اقتصاد نوآوری است، فرصت مناسبی برای این بخش از اقتصاد دیجیتال یعنی بلاکچین، دارایی دیجیتال و رمزارز خواهد بود که راجع‌ به هاوینگ خواهد بود. البته قرار است بیشتر از بحث‌‌‌های تکنیکالی درباره بحث‌های کسب‌وکاری آن صحبت کنند.»


موضوعاتی که در رویداد هاوینگ مطرح می‌شود


جمیلی با اشاره به موضوعاتی که در عصرانه راه‌کار مطرح خواهد شد گفت: «می‌خواهیم در این رویداد به پاسخی جامع درباره این سوالات که “هاوینگ چه فرصت‌هایی را برای تمام ذی‌نفعان اقتصاد دیجیتال در ایران خواهد داشت؟ کجا می‌توانیم از آن برای ارزش و ثروت آفرینی استفاده کنیم و کجا باید حواسمان باشد که این تغییرات روی بلاکچین بیت‌کوین، مشکل، گرفتاری و فرصت‌سوزی برای ما ایجاد نکند؟” برسیم و صحبت کنیم.»

مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار در انتهای گفت‌وگو، درباره جزئیات برگزاری رویداد بیان کرد: «رویداد هاوینگ راه‌کار، یک رویداد نیم روزه به شکل عصرانه برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم که بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر در آن حضور داشته باشند. چند نفر مهمان ویژه داریم و کسانی که این موضوع برایشن جذاب است می‌توانند ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام زودهنگام آن درحال‌حاضر شروع شده و تا یکی دو روزه آینده ادامه خواهد داشت و بعد از آن بلیط عادی رویداد قابل خریداری است.

رویداد هاوینگ روز یک‌شنبه به تاریخ ۲ اردیبهشت ماه در باشگاه آجودانیه برگزار خواهد شد و تعدادی از کسب‌وکارهای رمزارزی که حامیان برگزاری رویداد هستند نیز در آن مکان برای ارتباط با ذی‌نفعانشان کانتر دارند و فرصت دارند که خدمات و برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۳ را معرفی کنند.»

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد هاوینگ عصرانه راه‌کار می‌توانند از طریف این لینک ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/11oh
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.