رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

خدمات کریپتویی بدون نیاز به تراکنش‌های بین‌بانکی / گیفت‌کارت تترلند راه‌اندازی شد

سرویس گیفت‌کارت تترلند برای کاربران این سکوی تبادل رمزارز فعال شد. با اضافه‌شدن این سرویس، کاربران تترلند از‌ طریق حساب کاربری خود به‌راحتی می‌توانند اشتراک سرویس‌های مختلف جهانی مثل نتفلیکس، اپل، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اسپاتیفای و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر را تهیه کنند.

گیفت‌کارت‌ها در‌ واقع کارت‌های اعتباری دیجیتالی هستند که برای شارژ حساب کاربری پلتفر‌م‌های آنلاین گوناگون استفاده می‌شوند. ناگفته نماند که این کارت‌ها معمولاً تاریخ انقضا ندارند.

این سرویس که با همکاری گیف‌کارت (Gifkart) راه‌اندازی شده، یکی دیگر از محصولات سکوی تبادل رمزارزی تترلند به‌ شمار می‌آید؛ سکویی که اخیراً محصولات متنوعی را با هدف جامعیت و یکپارچه‌سازی خدماتش به کاربرانش ارائه داده است.

مزیت تهیه گیفت‌کارت از تترلند، سرعت و راحتی و نیازنداشتن به انجام تراکنش‌های بین‌بانکی است. کسب‌وکارهای کوچک و مستقل داخل کشور معمولاً این کارت‌های اعتباری دیجیتالی را می‌فروشند؛ بنابراین، احتمالاً تجربه‌ کاربری خوشایندی برای علاقه‌مندان این محصولات فراهم نمی‌شود. با این‌ حال، تترلند این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده‌ تا گیفت‌کارت‌های دلخواه خود را با تومان و روش‌های دیگر از این سکوی تبادل رمزارز بخرند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/le3s
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.