رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

در رویداد هاوینگ درباره چه چیزی صحبت خواهد شد؟

رویداد هاوینگ راه‌کار یک دورهمی عصرانه است؛ بنابراین هر شخص و کسب‌وکاری که فکر می‌کند به نوعی به هاوینگ و بیت‌کوین مربوط است و حرفی دارد که می‌خواهد شنیده شود، می‌تواند در این رویداد شرکت کند

ذات عصرانه‌های راه‌کار که تا امروز برگزار شده، بیشتر از محتوا، دور هم جمع شدن و شبکه‌سازی بوده است تا صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و علاقه‌مندان حوزه، دور هم جمع شوند و از آخرین تحولات کسب‌وکار موردنظرشان و اکوسیستمی که فعالیت دارند باخبر شوند. ولی به‌هرحال هر رویداد راه‌کار که برگزار شده محتوا هم داشته است.

محتوایی که در هاوینگ بیت‌کوین خواهیم داشت احتمالا بخش کوچکی از رویداد باشند و بیشتر به همان بحث‌های شبکه‌سازی و گفت‌وگوهای B2B خواهد گذشت.


اشکال مختلف محتوا در رویداد


در بخش محتوایی این رویداد، درباره چند محور اصلی صحبت خواهد شد و احتمالا به شکل سخنرانی و به صورت محدود پنل، اجرا خواهد شد. درحال‌حاضر تمرکز بیشتر بر روی گفت‌وگوهای کوتاه یا Fast Talk است و بین ۵ تا ۱۰ سخنرانی و همچنین حداکثر یک پنل خواهیم داشت.

موضوعات مورد توجه در این رویداد بیشتر از جنس کسب‌وکاری هستند و درباره سمت‌وسوی اکوسیستم رمزارزی ایران در سال ۱۴۰۳، موضوعاتی که امسال فعالان کسب‌وکاری باید روی آن‌ها انرژی بگذارند، فرصت‌های همکاری در سال ۱۴۰۳ و چالش‌های رگولاتوری و کسب‌وکاری مانند بحث‌های مالیاتی و احراز هویت، صحبت خواهد شد. البته این موارد بخشی از این رویداد خواهند بود و مشخصا درباره ماهیت خود هاوینگ و مباحث مربوط به آن نیز بررسی خواهد شد؛ از برنامه کسب‌وکارهای مختلف برای هاوینگ، برنامه آگاهی‌بخشی بخش‌های مختلف اکوسیستم به مردم و در کل، درباره نسبت یک کاربر ایرانی با این رویداد جهانی نیز صحبت خواهد شد. همچنین به تشریح هاوینگ‎‌های قبلی، تاثیرات این پدیده بر روی اکوسیستم و درس‌هایی که می‌توان از آن گرفت، پرداخته می‌شود.


پیش‌بینی قیمت بازار پس از هاوینگ


در مجموعه راه‌کار و رسانه رمزارز بیشتر درباره نوآوری و کسب‌وکار صحبت می‌شود؛ بنابراین پیش‌بینی بازار بعد از هاوینگ موضوعی مورد نظر این رویداد نیست؛ اما وقتی چندین صاحب‌نظر و کسب‌وکارهای مرتبط دور هم جمع شوند مطمعنا درباره پیش‌بینی بازار نیز صحبت خواهد شد. البته در رویداد هاوینگ، بیشتر از بحث‌های پیش‌بینی، از تحلیل بازار استقبال خواهد شد؛ زیرا دغدغه اصلی، کاربر ایرانی است که رفتار درست و اصولی‌تر داشته باشد تا خطرات کمتری او را در بازار رمزارز تهدید کند.


موضوع استخراج در رویداد


همان‌طور که می‌دانید، بحث استخراج و ماینینگ از موضوعات اصلی هاوینگ است. اما با اتفاقاتی که در سال گذشته برای این صنعت در کشور افتاد و بخش بزرگی از ماینینگ رسمی در ایران درحال‌حاضر تعطیل است و فعالیت‌های استخراج بیشتر غیررسمی انجام می‌شود، دسترسی به افراد فعال در این حوزه نیز دشوار است و افراد خیلی مایل به حضور نیستند؛ ولی رسانه رمزارز تریبونی برای این افراد نیز خواهد بود. امیدواریم که اشخاص فعال در استخراج نیز در این رویداد شرکت کنند و از آخرین وضعیت استخراج در ایران و تاثیر هاوینگ بر تکه کوچک باقی مانده از ماینینگ صحبت کنند.

رویداد هاوینگ راه‌کار یک دورهمی عصرانه است؛ بنابراین هر شخص و کسب‌وکاری که فکر می‌کند به نوعی به هاوینگ و بیت‌کوین مربوط است و حرفی دارد که می‌خواهد شنیده شود، می‌تواند در این رویداد شرکت کند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/4ald
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.