رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رای بدوی سازمان تعزیرات حکومتی صادر شد / جریمه ۳۱ میلیارد تومانی سازمان بورس در خصوص قاچاق ماینرها

ابلاغیه جدید سازمان تعزیرات حکومتی درباره جریمه سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با قاچاق ۸۲ دستگاه استخراج رمزارز صادر شد و شرکت بورس به پرداخت ۳۱ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

شرکت بورس تهران از ابلاغ رای شعبه ۲۱ بدوی تعزیرات حکومتی درخصوص نگهداری ۸۲ ماینر قاچاق در ساختمان سعادت آباد مبنی بر محکومیت پرداخت ۳۰.۹ میلیارد تومان به دولت خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

در متن این ابلاغیه آمده است:

درخصوص تخلف شرکت بورس اوراق بهادار تهران با وکالت آقایان خراسانی و برهانی دائر بر نگهداری کالای قاچاق ۸۲ دستگاه ماینر از نوع مجاز مشروط موضوع قبض انبار کلاسمان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران، نظر به اینکه صورتجلسه کشف و گزارش اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فاتب کالاها از ساختمان شرکت بورس اوراق تهران کشف شده است و از آنجا که نگهداری کالای قاچاق فی نفسه تخلف محسوب می‌شود، شرکت بورس علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت سیصد و نه میلیارد و پانصد و بیست و هفت میلیون و ۷۶۶ هزار و ۱۰۸ ریال جزای نقدی معادل چهار برابر حداکثر جریمه نقدی برای شخص حقیقی در حق دولت محکوم می‌شود.

جریمه بورس

رأی صادره حضوری و وفق ماده ۵۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در شعب تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز سازمان است.

در حکم منتشر شده به احکام محکومیت مدیرعامل و هیئت مدیره وقت بورس تهران اشاره‌ای نشده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/ogw5
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.