رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

صرافی رمزارز اکسبیتو از راه‌اندازی قابلیت جدید خود خبر داد / پشتیبانی از انتقال بیت‌کوین و ترون در شبکه زنجیره هوشمند بایننس

سرمایه‌گذاران و تریدرهای زیادی سال ۲۰۲۴ را سال رشد دوباره ارزهای دیجیتال می‌دانند و منتظر صعود‌های قیمتی جذاب و پرسود هستند. بیت‌کوین رشد خود را چند ماه است که شروع کرده و از محدوده ۲۵ هزار دلار به ۴۲ هزار دلار رسیده‌ است. یکی از دلایل مهم این رشد، خبرهای مربوط به صندوق سرمایه‌گذاری یا ETF بیت‌کوین است که قرار است تا ابتدای سال ۲۰۲۴ در آمریکا ثبت شود. این اتفاق سرمایه‌های زیادی را وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهد کرد و مردم به راحتی می‌توانند در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند. از طرف دیگر هاوینگ بیت‌کوین هم بین سه تا چهار ماه دیگر اتفاق خواهد افتاد و عرضه بیت‌کوین‌های جدید نصف می‌شود. کاهش عرضه بیت‌کوین می‌تواند منجر به افزایش تقاضا و افزایش قیمت بیت‌کوین شود.

حالا که بیت‌کوین در ابتدا یا اوایل روند صعودی خود است و افراد زیادی برای خرید آن وارد بازار شده‌اند، کارمزدهای شبکه اصلی در حال افزایش است. همان‌طور که می‌دانید کارمزد شبکه بیت‌کوین براساس شلوغی و تعداد درخواستی که به شبکه فرستاده می‌شود، تعیین می‌‌شود؛ به این معنی که هرچه تعداد درخواست‌ها افزایش یابد، میزان کارمزد نیز بیشتر می‌شود و افراد باید با قیمت بالاتری بیت‌کوین خود را خریداری کنند.

یک راه حل برای کاهش کارمزدها در هنگام شلوغی شبکه بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مانند ترون، استفاده از شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال ارزان‌تر مانند بایننس اسمارت‌چین است. این کار به کاربران امکان می‌دهد بیت‌کوین خود را ارزان‌تر بخرند و سود بیشتری در بازار به دست بیاورند. برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال محبوب مانند ترون را روی شبکه‌های انتقال با قیمت ارزان‌تری خریدوفروش کنید، باید به صرافی‌هایی مراجعه کنید که از این شبکه‌های جدید پشتیبانی می‌کنند.


نقل‌وانتقال بیت‌کوین و ترون در شبکه انتقال بایننس اسمارت‌چین (BEP-20)


 بایننس اسمارت‌چین یک شبکه ارز دیجیتال سریع و کم‌هزینه است که توسط صرافی بزرگ بایننس ایجاد شده است. این شبکه سرعت پردازش بالایی برای انجام تراکنش‌ها دارد و در عین حال تراکنش‌ها را با هزینه کمتری انجام می‌دهد. بایننس اسمارت‌چین به راحتی با شبکه‌ها و بلاکچین‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کند و تعامل‌پذیر است.

 صرافی‌های ارز دیجیتال در سراسر دنیا این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کنند تا از شبکه‌های مختلفی برای انتقال بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنند. با توجه به تحریم‌های تحمیل‌شده به کشور عزیزمان، هموطنان ایرانی امکان استفاده از صرافی‌های خارجی را ندارند و با ممنوعیت‌های فراوانی مواجه می‌شوند. به‌علاوه اگر کاربران ایرانی قصد دور زدن قوانین را داشته باشند، ارز آنها بلوکه می‌شود و دسترسی به سرمایه خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل بهترین انتخاب، استفاده از صرافی‌های ایرانی است که از شبکه‌های مختلفِ نقل‌وانتقال ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.


اضافه شدن شبکه BEP-20 بیت‌کوین و ترون به صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو


 صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که از سال ۱۳۹۵ وارد بازار شده و خدمات زیادی به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این صرافی سرویس‌های خریدوفروش و مبادله ارزهای دیجیتال به صورت سریع و کم‌هزینه ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی، با بهترین قیمت و کمترین کارمزد ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند یا به فروش بگذارند.

معاملات ارز دیجیتال در صرافی اکسبیتو از امنیت بالایی برخوردار هستند و این صرافی تلاش بسیاری برای محافظت از دارایی کاربران خود در بازار ارزهای دیجیتال می‌کند. در صرافی اکسبیتو کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول امن صرافی نگهداری کنند و تسویه حساب‌هایشان را به صورت آنی و در کمتر از یک دقیقه انجام دهند.

با توجه به افزایش قیمت بیت‌کوین و بالا رفتن حجم تراکنش‌ها، کارمزد‌های تراکنش در شبکه اصلی بالاتر از حد معمول رفته و برای کاربران ایرانی به‌صرفه به نظر نمی‌رسد. از این رو، صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو برای رفاه حال کاربران خود و بهبود تجربه کاربری، شبکه BEP-20 را به شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال بیت‌کوین و ترون اضافه کرده‌ تا کاربران عزیز با پرداخت هزینه کمتری نسبت به شبکه اصلی، تراکنش‌های خود را انجام دهند. با اضافه شدن شبکه BEP-20 به بیت‌کوین و ترون در صرافی اکسبیتو، کاربران می‌توانند با پرداخت کارمزد کمتر، سود بیشتری از بازار کسب کنند. 


خرید بیت‌کوین و ترون BEP-20 در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو


 برای خرید بیت‌کوین و ترون در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو باید مراحل زیر را سپری کنید. ابتدا در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو ثبت‌نام کرده و اطلاعات فردی خود را وارد کنید، سپس وارد مرحله احراز هویت می‌شوید. احراز هویت اولیه که کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد مجوز ورود شما به بخش خریدوفروش تمامی رمزارزها ازجمله بیت‌کوین است. پس از احراز هویت وارد بازار‌های خریدوفروش ارز دیجیتال اکسبیتو می‌شوید و امکان معامله ارزهای دیجیتال در بازارهای ریالی و جهانی برایتان فراهم می‌شود. در بازارهای ریالی امکان خریدوفروش ارز دیجیتال به ریال امکان‌پذیر است و در بازار‌های جهانی ارز دیجیتال خود را با خریدوفروش تتر انجام می‌دهید. برای خرید ارز دیجیتال بیت‌کوین و ترون در شبکه انتقال BEP-20، می‌توانید روی این شبکه کلیک کرده و کارمزد انتقال را مشاهده کنید. خرید بیت‌کوین در این شبکه هم کم‌هزینه‌تر است و هم با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری در مورد خریدوفروش ارزهای دیجیتال دارید، می‌توانید به راهنمای ثبت‌نام، احراز هویت و خریدوفروش ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو مراجعه کنید یا با بخش پشتیبانی که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات شماست، تماس بگیرید.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/z9ro
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.