رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

کوین‌بیس به SEC درباره برنامه ETF اسپات اتریوم گری‌اسکیل پاسخ داد / اتریوم یک کالا است، نه سهام

کوین‌بیس به درخواست SEC برای نظرات در مورد تغییر قانون پیشنهادی برای فهرست کردن ETH Grayscale Fund به‌عنوان یک ETF پاسخ داده است. کوین‌بیس اظهار داشت که اتر یک کالا است و وضعیت آن در شرایط مختلف توسط آژانس‌ها و دادگاه‌های ایالات متحده به طور عمومی به رسمیت شناخته شده است.


کوین‌بیس از ETF اسپات اتریوم حمایت می‌کند


در نامه‌ای که توسط کوین‌بیس به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارسال شد، این صرافی توضیح داد که این فهرست باید به «دلایل تقریباً یکسان» که توسط مؤسسه در مورد تأیید فهرست محصولات ETF بیت‌کوین بیان شده است، تأیید شود. این صرافی تأیید کرد که با توجه به ویژگی‌های دارایی پایه آن، این پیشنهاد به‌عنوان یک سهم امانی مبتنی بر کالا ثبت شده است.

در این مورد، کوین‌بیس بیان کرد: «اتریوم یک کالا است، نه یک سهام.»

طبق گفته کوین‌بیس، وضعیت کالایی اتریوم در چندین فرصت به طور عمومی به رسمیت شناخته شده است، مانند مقررات کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در مورد قراردادهای آتی اتر، اظهارات مقامات کمیسیون و احکام دادگاه‌های فدرال. این صرافی خاطرنشان کرد که SEC هرگز این موضع را اتخاذ نکرده که اتریوم یک اوراق بهادار است، و به CFTC اجازه می‌دهد معاملات آتی ETH را برای فهرست شدن در بازارهایی مانند بورس کالای شیکاگو (CME) تأیید کند.

کوین‌بیس همچنین به استحکام بلاکچین اتریوم اشاره و تأکید کرد که مکانیسم‌های فنی و عملیاتی موجود در این پروتکل، حساسیت آن را به تقلب و دستکاری محدود می‌کند. کوین‌بیس استدلال کرد که وضعیت بازار نقدی ETH همچنین نشان می‌دهد که اتریوم یک دارایی انعطاف‌پذیر است و توضیح داد که حجم معاملات نقدی اتر «به‌ طور قابل‌ توجهی بیشتر» از اکثر سهام S&P500 است.

پل گروال، وکیل ارشد کوین‌بیس اضافه کرد که این صرافی همچنان متعهد به حمایت از نوآوری و تقویت یک اکوسیستم مالی شفاف، ایمن و فراگیر از طریق گفت‌وگو و تحقیق مستمر برای تصمیم‌گیری‌های نظارتی آگاهانه است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/b3l0
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.