رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رمزارز به روش پرداخت تبدیل می‌شود؟

بیش از نیمی از افرادی که در نظرسنجی دویچه بانک شرکت کردند، بر این باورند که رمزارز به یک کلاس دارایی بسیار مهم و ابزار پرداخت تبدیل می‌شود

نظرسنجی جدید دویچه بانک در ماه مارس نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان (۵۲ درصد) انتظار دارند که رمزارزها به یک طبقه دارایی مهم و یک روش پرداخت تبدیل شوند، در حالی که این رقم در سپتامبر ۲۰۲۳ کمتر از ۴۰ درصد بود. علاوه بر این، ۱۰ درصد از پاسخ‌دهندگان انتظار دارند قیمت بیت‌کوین تا پایان سال به بالای ۷۵ هزار دلار برسد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان در مورد رشد بیت‌کوین در چند سال آینده مطمئن هستند، در حالی که ۳۸ درصد انتظار دارند که بیت‌کوین از بین برود. علاوه بر این، کمتر از ۱ درصد، کریپتو را «فقط یک مد زودگذر می‌دانند که در نهایت محو می‌شود».

تعداد پاسخ‌دهندگان آمریکایی در نظرسنجی دویچه بانک که انتظار داشتند بیت‌کوین تا پایان سال به زیر ۲۰ هزار دلار برسد، در حال کاهش است. در حال حاضر، یک‌سوم این دیدگاه را دارند که از ۳۶ درصد در ژانویه و ۳۵ درصد در فوریه کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، ۱۰ درصد از پاسخ‌دهندگان انتظار دارند بیت‌کوین تا پایان سال به بالای ۷۵ هزار دلار برسد.


دلایل رشد قیمت بیت‌کوین


تحلیلگران دویچه بانک چندین عامل را ذکر می‌کنند که معتقدند از قیمت بیت‌کوین حمایت می‌کند، از جمله هاوینگ بیت‌کوین در آینده، تنظیم‌گری، کاهش نرخ بهره بانک مرکزی، و انتظارات مبنی بر این که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صندوق‌های قابل‌معامله در بورس اتریوم (ETFs) را تأیید کند.

بسیاری از مردم انتظار دارند که هاوینگ بیت‌کوین و افزایش تقاضا برای ETFهای اسپات بیت‌کوین، قیمت بیت‌کوین را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. صرافی رمزارز کوین‌بیس پیش‌بینی می‌کند که نسبت به دوره‌های قبلی، بیت‌کوین به میزان بیشتری در کف قیمتی خرید می‌شود.

مدیرعامل LMAX انتظار دارد ارزش بیت‌کوین در آینده شش رقمی شود. در همین حال، Bitwise یک بازار صعودی بیت‌کوین در درازمدت را پیش‌بینی می‌کند و بر این باور است که هاوینگ پیش رو «بیشترین موفقیتی است که دیده‌ایم».

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/q4od
منبع بیت‌کوین نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.