رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

در راستای ارتقای سطح دانش افراد علاقه‌مند به حوزه کریپتو / دورهمی ترید و سرمایه‌گذاری برگزار شد

دومین دورهمی گروه موج در خصوص ترید و سرمایه‌گذاری، روز گذشته (۱۶ مهر) با حضور جمعی از علاقه‌مندان به این حوزه، تریدرها و برخی از مدیران و صاحب‌نظران کریپتو برگزار شد.

گروه موج قصد دارد به منظور شبکه‌سازی و ارتقای سطح دانش افراد در زمینه ترید و سرمایه‌گذاری، چنین برنامه‌هایی را به صورت مداوم برای علاقه‌مندان و متخصصان برگزار کند که به نظر می‌رسد تاکنون نیز با موفقیت و استقبال روبه‌رو بوده است.

سخنرانان دورهمی ترید و سرمایه‌گذاری، نوید مددی (مدرس و فعال بلاکچین)،  نرگس مرادآبادی (تریدر و تحلیلگر کریپتو) و عرفان جانعلی (محقق بازارهای مالی) بودند.

مباحثی که در این دوره مطرح شد، از جمله بررسی بازار (تکنیکال و فاندامنتال)، آموزش مبانی اقتصاد، ارائه علمی و پنل بررسی نقش بازار و نردبان قیمت در الگوتریدینگ به همراه پیاده‌سازی به صورت زنده بود.

علاوه بر تخصصی بودن مباحث این دورهمی، برگزارکنندگان فضایی صمیمی ایجاد کرده بودند و در شروع، به گپ‌وگفت و معرفی حضار پرداخته شد.

نرگس مرادآبادی، یکی از تریدرهای موفق بازار کریپتو، اولین سخنران این دورهمی بود که با بحث تکنیکال و بررسی نمودارها، سخنان خود را آغاز کرد.

در بخش دوم نیز نوید مددی به مباحث مبانی اقتصاد و تحلیل فاندامنتال پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود خطاب به تریدرها و سرمایه‌گذاران گفت: «ترید کاملاً یک بحث تجربی است، به همین دلیل اگر یک نمودار را در مقابل ۵۰ تریدر بگذاریم، ۵۰ تحلیل متفاوت دریافت خواهیم کرد، زیرا این افراد بر اساس تجربیات شخصی خود و پیش‌زمینه‌های ذهنی که دارند، این نمودارها را بررسی می‌کنند.»

در بخش بعدی نیز عرفان جانعلی به صحبت در مورد الگوتریدینگ عمق بازار و نردبان قیمت پرداخت. این محقق بازارهای مالی در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد: «تریدرهای برتر جهان دو کار را حتماً انجام می‌دهند؛ ابتدا همه داده‌ها را مشاهده و بررسی کرده و سپس صبورانه اقدام می‌کنند. این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا برعکس برخی تریدرها که خود را وابسته به یکسری اندیکاتورها می‌کنند، این مورد اول که باید داده‌ها ابتدا بررسی شوند، یک اندیکاتور نیست، بلکه مربوط به داده‌هاست و از بازار به دست می‌آید.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/itmz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.