رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

ساختار سازمانی تتر تغییر می‌کند

شرکت تتر به تازگی اعلام کرد که چهار بخش کسب‌وکاری خواهد داشت

تتر، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رمزارزی جهان، تغییر در سازمان خود را برای حمایت از ابتکارات جدید انجام شده توسط این شرکت در زمینه‌های مختلف اعلام کرده است. در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت این توسعه را به‌عنوان گسترش مأموریت خود “به‌سوی ارائه طیف وسیعی از راه‌حل‌های زیرساختی برای جهانی فراگیرتر” به رسمیت شناخت.

به‌عنوان بخشی از این تغییر، تتر چهار بخش کسب‌وکاری جدید را ایجاد کرد تا نظارت بهتری بر فعالیت‌های مختلف انجام دهد. Tether Data بر توسعه و سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های نرم‌افزاری مانند پلتفرم‌های همتا به همتا و تلاش‌های مرتبط باهوش مصنوعی (AI) تمرکز خواهد کرد. این شامل سرمایه‌گذاری‌های تتر در North Data Group می‌شود.

Tether Finance شامل تجارت دارایی‌های دیجیتال سنتی این شرکت، از جمله USDT، استیبل‌کوین‌های وابسته به دلار است. همچنین، پلتفرم توکن‌سازی آتی که توسط پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر اعلام شده است، بخشی از این بخش خواهد بود. تتر پاور با سرمایه‌گذاری در استخراج بیت‌کوین و انرژی‌های تجدیدپذیر که این سازمان در ایالت‌های لاتام به پایان رسانده است سروکار خواهد داشت.

در نهایت، Tether Edu ابتکارات این شرکت را برای آموزش افراد در مورد ارتباط و موارد استفاده از فناوری‌های بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال جمع‌آوری خواهد کرد.

آردوینو درباره ارتباط این تغییرات برای آینده تتر اعلام کرد: «با این تکامل فراتر از عرضه‌های استیبل‌کوین سنتی ما، آماده ساخت و حمایت از اختراع و اجرای فناوری پیشرفته هستیم که محدودیت‌های آنچه در این دنیا ممکن است را از بین می‌برد.»

آردوینو خاطرنشان کرد که تتر به استفاده از فناوری خود ادامه خواهد داد که “افراد، جوامع، شهرها و ملت‌ها را توانمند کند تا خودپایدار، مستقل و آزاد شوند.”

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/lz85
منبع بیت‌کوین نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.