رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

تبدیل به دنبال پاسخ به نیازهای اصلی کاربران / ارائه خدمات برداشت آنی تومان در صرافی ارز دیجیتال تبدیل

در کنار فاکتورهای بسیار مختلفی که برای سنجش امنیت یک صرافی ارز دیجیتال مطرح است، برداشت آنی یک معیار مهم‌ و شاید هم امنیتی‌ترین فاکتور باشد. در همین راستا صرافی ارز دیجیتال تبدیل، به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضمن معامله بیش از ۲۷۰ ارز، به صورت آنی تسویه کرده و سرمایه خود را از طریق بانک‌های متعددی برداشت کنند.


برداشت آنی، معیاری مهم جهت سنجش امنیت صرافی‌های رمزارز


برداشت آنی از جهت اطمینان‌بخشی به کاربران اهمیت دارد؛ زیرا در بستری که کاربر نتواند هر لحظه به دارایی خود دسترسی داشته باشد، حس اطمینان بین کاربر و صرافی رمزارز ممکن است با چالش مواجه شود. 

نکته مهم این است که یکی از اصلی‌ترین اهداف توسعه رمزارزها در بازار ارز دیجیتال و بلاکچین آن‌ها، افزایش سرعت دادوستد در سطح جهانی و کاهش حداکثری زمان واریز و برداشت پول است. 

همین سرعت بالا یکی از دلایل علاقه روزافزون افراد به بازار ارزهای دیجیتال است. دقیقا به همین دلیل بود که سولانا در میان کاربران این حوزه به عنوان جایگزینی شایسته‌تر برای اتریوم قلمداد شد.

چنانچه ذکر شد، سرعت یکی از اساسی‌ترین مزیت‌های این حوزه است و کسب‌وکارهای زیادی نیز در حال استفاده از این مزیت بازار هستند. 

برداشت آنی و تسویه حساب آنی تومان، یکی از ویژگی‌های مهم و مزیت‌های اساسی در صرافی ارز دیجیتال تبدیل است. در ادامه با این امکان بیشتر آشنا خواهید شد.   

تبدیل

امکان برداشت آنی تومان در صرافی ارز دیجیتال تبدیل


صرافی ارز دیجیتال تبدیل، یکی از صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است که امکان برداشت آنی را ارائه می‌دهد. 

صرافی تبدیل در راستای آسودگی خیال کاربران و افزایش اطمینان آن‌ها، امکان برداشت لحظه‌ای با امنیت بالا و بدون اختلال را فراهم کرده‌است.

کاربران ارزهای دیجیتال در صرافی تبدیل می‌توانند در کمترین زمان برای برداشت پول خود از پلتفرم اقدام کنند و لازم نیست بیست و چهار ساعت در انتظار تسویه باشند؛ فرایند برداشت پول در صرافی تبدیل به صورت آنی و در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

این نوع برداشت لحظه‌ای برای تمام کاربران تبدیل و در بانک‌هایی مانند ملت، ملی، سامان، آینده، صادرات، تجارت، سپه، کشاورزی، پاسارگاد، پارسیان، شهر، رسالت و… میسر شده است. 

 نکته قابل توجه آن‌که صرافی ارز دیجیتال تبدیل از ۲۷۰ رمزارز مختلف نیز پشتیبانی می‌کند و به این شکل در تلاش است تا همه نیازهای کاربران را در یک پلتفرم واحد، پوشش دهد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/vrtp
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.