رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مرکز آموزش و توسعه صادرات برگزار می‌کند / دوره جامع توانمندسازی سفیران صادرات

مرکز آموزش و توسعه صادرات(مراتوص) در نظر دارد دوره‌ جامع توانمندسازی در حوزه صادرات را برای شرکت‌های دانش‌بنیان،‌ فریلنسرها، استارتاپ‌ها و علاقمندان به صادرات و فعالیت‌های بین‌المللی برگزار کند. این دوره از ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت شش ماه و در شش ماژول و با ارائه گواهینامه مورد تایید از دانشگاه پلی تکنیک سنپترزبورگ روسیه و مرکز تجارت بین‌الملل به دانش‌پذیران، برگزار می‌شود.

گسترش صادرات خرد توسط کسب‌وکارهای متوسط و کوچک‌مقیاس و فریلنسرهای ایرانی در شرایط تحریمی و نیاز به درآمد بین‌المللی از راه‌هایی به غیر از صادرات کلان، امری اجتناب‌ناپذیر است. به همین دلیل، کسب‌وکارها برای افزایش احتمال موفقیت خود در بازارهای بین‌المللی نیازمند دریافت آموزش‌های ویژه و کاربردی هستند. مراتوص در پاسخ به این نیاز، دوره جامع توانمندسازی سفیران صادرات را با همراهی اساتید مجرب و با رویکردی مهارت‌محور تدوین کرده است.

در این دوره آموزشی تلاش شده است تا با ارائه سرفصل‌های کارآمد و به‌روز، افراد و کسب‌وکارها، آماده حضور در عرصه‌های بین‌المللی شوند. از اهداف تدوین این دوره، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانمندسازی سفیران صادرات با آموزش‌های جامع و اصولی
  • افزایش درامد ارزی کشور از طریق توسعه آموزش فعالان بازارهای بین‌المللی
  • ارتقا کیفیت محصولات ایرانی از طریق توسعه صادرات خرد

شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌های دارای محصول یا خدمت آماده، فریلنسرها و سایر علاقمندان به حوزه صادرات از مخاطبان این رویداد جامع هستند.

شرط پذیرش مخاطبان در این دوره، داشتن حداقل دو سال سابقه حضور در حوزه صادرات و قبولی در آزمون تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی است.

سرفصل‌های دوره جامع توانمندسازی سفیران صادرات شامل این موارد است:

  • ماژول برندینگ بین‌الملل
  • ماژول تعامل بین‌الملل
  • مازول مذاکرات بین‌الملل
  • ماژول شناخت بازار بین‌الملل
  • ماژول حقوقی و مالی بین‌الملل
  • ماژول ورود به بازار بین‌الملل

این دوره ۱۲۰ ساعته در مدت ۶ماه به صورت حضوری در محل خانه نوآوری و فناوری ایران (iHIT) در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان جهت ورود به این دوره باید با مراجعه به سایت مرکز آموزش و توسعه صادرات، فرم اولیه ثبت نام را تکمیل کنند تا در صورت احراز شرایط اولیه، به جلسه تعیین سطح و مصاحبه تخصصی دعوت شوند.

هزینه شرکت در دوره جامع توانمندسازی صادرات، ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که مخاطبان کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار می‌توانند با کد Rahkar از ۱۰% تخفیف بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/8rwr
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.