رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

پنل بلاکچین و دارایی دیجیتال در نمایشگاه اینوتکس با همکاری راه‌کار برگزار می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود به موضوعات مختلفی از جمله بلاکچین و هوش مصنوعی پرداخته و نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته است. ازجمله اینکه در دو استیج «فروم حکمرانی» و «نکستیشن» که در سالن های فن‌بازار و نوآوران این نمایشگاه در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و با راهبری کارخانه نوآوری رسانه‌ راه کار برگزار می‌شوند، پنل‌ها و سخنرانی‌هایی به این موضوعات اختصاص یافته‌اند.
 برای نمونه پنل «کدام وعده‌های بلاکچین محقق شد؟» در رویداد حکمرانی فروم با موضوع بلاکچین و اکوسیستم دارایی دیجیتال روز چهارشنبه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن فن‌بازار برگزار می‌شود.

در این پنل احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل بیتمکس، سهراب ثامنی، مدیرعامل زربان و  مصطفی قمری، رئیس هیئت مدیره بینوست درباره موضوع «کدام وعده‌های بلاکچین محقق شد؟» به گفت‌وگو می‌پردازند و مهسا نجاتی، دبیر تحریریه رسانه رمزارز راهبر پنل خواهد بود.

به‌علاوه در همین روز در پنل دیگری با نام «مجلس و ترافیک قانون و اسناد بالادستی در حوزه فناوری» چهره‌هایی چون رضا تقی‌پور انوری (رییس فراکسیون هوش مصنوعی مجلس شورای اسلامی)، محمدرضا قاسمی (دبیر ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه)، سیدمحمد رضوی زاده(رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات)، سیدمحمد محمدزاده ضیابری (دبیر کمیسیون هوش‌مصنوعی و علم داده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای)، سهیلا خردمندنیا (مدیر گروه فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ) به بررسی قانون‌گذاری هوش مصنوعی، اولویت‌ها و محورهای آن خواهند پرداخت.
 همچنین در استیج نکستیشن هم پنل‌ها و سخنرانی‌های متعددی روی موضوع هوش مصنوعی متمرکز شده‌اند. چنانچه سخنرانی‌هایی با موضوعات «دنیای غیرمتمرکز و آینده کسب‌وکارها» و «روندهای نوظهور در پذیرش هوش مصنوعی توسط کسب‌وکارهای ایرانی» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سالن نوآوران انجام خواهد شد. همچنین در رویداد نکستیشن پنلی اختصاصی با موضوع «هوش مصنوعی و آینده کسب‌وکارها و آدم‌ها» برگزار می‌شود که در آن فعالان برجسته حوزه هوش مصنوعی به تأثیر هوش مصنوعی بر آینده مشاغل و نیروهای انسانی می‌پردازند. در این پنل محمد نصری بنیان‌گذار پلتفرم بلورنس در فرانسه، مسعود مظلوم پست دکترای هوش مصنوعی از دانشگاه آمستردام و بنیان‌گذار مرکز نوآوری علم داده ICDS و صالح اسعدی مدیر محصول شرکت هوش مصنوعی پارت درباره سناریورهای احتمالی هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کسب‌وکارهای ایرانی خواهند گفت.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/pat5
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.