رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

گزارش تصویری رویداد هاوینگ بیت‌کوین

به بهانه هاوینگ بیت‌کوین که در تاریخ اول اردیبهشت اتفاق افتاد، مجموعه کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار رویدادی برگزار کرد. در رویداد هاوینگ بیت‌کوین، حدود ۵۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه رمزارز شرکت کردند و به تعامل و شبکه‌سازی با یکدیگر پرداختند.

رویداد هاوینگ بیت‌کوین دوم اردیبهشت در باشگاه آجودانیه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار شد. برنامه‌های متنوعی از بازی و سرگرمی و جایزه گرفته تا سخنرانی افراد متخصص این حوزه در این رویداد تدارک دیده شده بود. محور اصلی سخنرانی‌های انجام‌شده درباره فرصت‌هایی بود که هاوینگ بیت‌کوین برای کسب‌وکارهای حوزه بلاکچین و رمزارزها فراهم می‌کند.

رویداد هاوینگ بیت‌کوین راه‌کار از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود که در قسمت اصلی آن، نماینده‌هایی از هفت کسب‌وکار به سخنرانی و ارائه‌هایی مرتبط با موضوع هاوینگ پرداختند. در ابتدای برنامه، میثم سلیمانی، سردبیر رسانه‌های «راه پرداخت»، «رمزارز» و «کارنگ» و رسول قربانی، رئیس هیئت‌مدیره راه‌کار به ارائه توضیحاتی درباره اسپانسرهای این رویداد و همچنین برنامه‌های عصرانه راه‌کار پرداختند. اسپانسرهای رویداد هاوینگ بیت‌کوین، مجموعه‌های آبان‌تتر، والکس، یوبیتکس، زربان، پول نو و اکس‌اونیکس بودند.

ارائه اول این رویداد مربوط به زربان بود که سهراب ثامنی، مدیرعامل این شرکت درباره نقش جدید بیت‌کوین در مقابل طلا پرداخت.

در ارائه دوم، ابراهیم مقدم، مدیرعامل پول نو درباره اثر هاوینگ بر رفتار ماینرها و کم‌شدن عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها تا انتهای ۲۰۲۴ صحبت کرد.

ارائه سوم نیز مربوط به اکس‌اونیکس بود که محسن معین‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره این صرافی به موضوع درس‌هایی از هاوینگ‌های قبلی پرداخت.

ثنا شمسافر، مدیر محصول والکس در ارائه چهارم درباره الگوهای قابل ‌تکرار هاوینگ و علی میری، مدیر توسعه کسب‌وکار والکس درباره فرصت‌ها و چالش‌های هاوینگ بیت‌کوین برای صرافی‌های رمزارزی صحبت کردند.

در ارائه پنجم، رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار راه‌کار از جمعی از فعالان برتر حوزه بلاکچین و رمزارز دعوت کرد و به معرفی و رونمایی از کتاب «اربابان کریپتو» پرداخت.

حسین مرید سادات، مدیر توسعه کسب‌وکار یوبیتکس در ارائه ششم درباره فرصت هاوینگ برای گروه‌های مختلف اکوسیستم دارایی دیجیتال صحبت کرد.

در ارائه هفتم نیز امید امین‌زاده، معاون عملیات آبان‌تتر به موضوع پساهاوینگ و اقتصاد بیت‌کوین پرداخت.

در بخش آخر نیز افشین آشوری و کامیار شرفی، فعالان حوزه استخراج رمزارز، گفت‌وگویی دونفره درباره استخراج رمزارز در ایران داشتند.

پس از سخنرانی‌ها، افراد حاضر در این رویداد به شبکه‌سازی، گفت‌وگو و گرفتن عکس یادگاری پرداختند و از کانترهای اسپانسرهای رویداد هاوینگ بازدید کردند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/zihn
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.