رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

تراست ولت از گوگل‌ پلی حذف شد

به نظر می‌رسد، گوگل پلی، تراست ولت را تنها چند روز پس از هشدار اف‌بی‌آی در مورد استفاده از سرویس‌های رمزارزی بدون احراز هویت (KYC)، از لیست خود حذف کرده است

تراست ولت، یک کیف پول دیجیتال غیرحضانتی برای ذخیره رمزارز که در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس خریداری شد، ظاهرا از فروشگاه گوگل پلی حذف شده است. کاربران هنگام تلاش برای دسترسی به صفحه برنامه در گوگل پلی، اکنون به یک صفحه خالی هدایت می شوند که نشان می‌دهد این برنامه دیگر در دسترس نیست. تا زمان انتشار این خبر، دلیل حذف همچنان نامشخص است و نه تراست ولت و نه گوگل پلی هیچ بیانیه عمومی در این مورد صادر نکرده‌اند. طبق داده‌های کوین گکو، کمی پس از انتشار این خبر، توکن بومی تراست ولت، TWT، بیش از ۵ درصد سقوط کرد.

تراست ولت، که در سال ۲۰۱۷ توسط ویکتور رادچنکو تأسیس شد، به کاربران خدمات ذخیره‌سازی غیرحضانتی برای رمزارزها در شبکه‌های بلاکچین مختلف ارائه می‌دهد. این برنامه بعدا در سال ۲۰۱۸ توسط صرافی رمزارزی بایننس خریداری شد، هرچند تاکنون جنبه مالی این معامله همچنان محرمانه باقی مانده است.

این اخبار تازه اندکی پس از هشدار اف‌بی‌آی به آمریکایی‌ها مبنی بر اجتناب از استفاده از سرویس‌های رمزارزی شرکت‌هایی که به عنوان کسب‌وکار خدمات پولی (MSB) ثبت نشده‌اند و قوانین ضدپولشویی را رعایت نمی‌کنند، منتشر شد. مشخص نیست که آیا تصمیم گوگل برای حذف تراست ولت به این هشدار مرتبط است، زیرا سایر کیف پول‌های غیرحضانتی رمزارزی در زمان نگارش این متن، همچنان در گوگل پلی در دسترس هستند.

لازم به ذکر است که چندی پیش تراست ولت هشداری را درباره iMassage، پیام‌رسان آیفون اعلام کرده بود که حواشی بسیاری داشت.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/x69x
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.