رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

جان دوباره به ETFهای بیت‌کوین بخشیده شد / ورودی خالص ۴۱۸ میلیون دلاری به صندوق‌های بیت‌‌کوین

ETF بیت‌کوین فیدلیتی بیشترین میزان سود روزانه خود در دو هفته گذشته را ثبت کرد و با ۲۷۹ میلیون دلار ورودی روزانه، در میان همتایان خود پیشتاز بود. 

پس از یک دوره پنج‌روزه خروج سرمایه از ETFهای اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده، سرمایه‌های تازه دوباره به آنها بازگشت. 

بر اساس داده‌های سرمایه‌گذاران Farside، ده ETF بیت‌کوین که اخیراً تأیید شده‌اند، با جریان‌های ورودی قوی به صندوق‌های بلک‌راک و فیدلیتی، مجموعاً در تاریخ ۲۶ مارس شاهد ورود خالص ۴۱۸ میلیون دلاری بودند.


فیدلیتی؛ پیشتاز در جریان‌های ورود سرمایه


صندوق فیدلیتی بزرگ‌ترین ورودی روزانه خود را از ۱۳ مارس ایجاد کرد و در ۲۶ مارس به ۲۷۹.۱ میلیون دلار رسید، زیرا این غول سرمایه‌گذاری چهار هزار بیت‌کوین مجدداً خریداری کرد. این دومین روز متوالی است که این صندوق ورودی بیش از ۲۶۰ میلیون دلار داشته است.

علاوه بر این، صندوق بلک‌راک ۱۶۲.۲ میلیون دلار ورودی جذب کرد. با این حال، ورودی روزانه آن در مقایسه با جریان ورودی اوایل این ماه که به طور متوسط بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در روز بود، کم است.

صندوق ETF بیت‌کوین Ark 21Shares بهترین روز خود را از ۱۲ مارس سپری کرد و به ۷۳.۶ میلیون دلار رسید؛ در حالی که Invesco Galaxy، Franklin Templeton و Valkyrie همگی بیش از ۲۶ میلیون دلار ورودی به صندوق‌های مربوطه خود داشتند.

در همین حال، خروج سرمایه از بیت‌کوین تراست گری‌اسکیل (GBTC) ادامه یافت و به صورت روزانه، ۲۱۲ میلیون دلار سرمایه از آن خارج شد. 

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ در پستی در ۲۶ مارس در ایکس به حضور ETFهای بیت‌کوین در نموداری از ۳۰ صندوق دارایی بزرگ در ۵۰ روز اول معاملات آنها اشاره کرد.

او گفت که چهار صندوق ETF بیت‌کوین در فهرست سرمایه‌های جهانی با IBIT BlackRock و FBTC Fidelity «در یک لیگ خاص» قرار گرفتند.

بالچوناس خاطرنشان کرد که حتی بیت‌وایز بیت‌کوین ETF (BITB) – در حال حاضر هجدهمین ETF بزرگ بیت‌کوین از نظر دارایی‌های تحت مدیریت – بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین صندوق سهام طلای SPDR (GLD) جهان است.

شرکت مدیریت دارایی کریپتو Hashdex پس از اعلام تبدیل صندوق آتی خود به یک محصول اسپات که اکنون با عنوان DEFI معامله می‌شود، جایگاه خود را به‌عنوان یازدهمین ارائه‌دهنده ETF بیت‌کوین در ایالات متحده در ۲۶ مارس اعلام کرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/epd1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.