رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

سهراب ثامنی از جذاب‌ترین بخش رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / ارائه‌ها بسیار شنیدنی بودند

دومین روز از رویداد ۹ ژانویه برگزار شد. این رویداد فرصتی برای پرداختن به تحولات اکوسیستم رمزارز و بلاکچین ایران و جهان است. زربان یکی از شرکت‌های حاضر در بخش نمایشگاهی این رویداد بود. در گفت‌وگو با سهراب ثامنی، مدیرعامل زربان، به جذاب‌ترین بخش‌های رویداد از نگاه او پرداختیم و دلیل حضورشان را در این رویداد بررسی کردیم. همچنین، در ادامه گزارشی تصویری‌ از حضور شرکت زربان در رویداد ۹ ژانویه را مشاهده می‌کنید.

مدیرعامل زربان با اشاره به جذاب‌ترین بخش رویداد ۹ ژانویه گفت: «من فکر می‌کنم در این رویداد مقاله‌های خوبی ارائه شده است و شخصاً صحبت‌های سهیل نیکزاد را بسیار دوست داشتم.»

سهراب ثامنی، مدیرعامل زربان، درباره پلتفرم زربان توضیح داد: «پلتفرم مدیریت وثیقه و بدهی غیرمتمرکز زربان، پلتفرمی زیرساختی مبتنی بر قرارداد هوشمند روی بستر بلاکچین آربیتروم است که فرایندهای مدیریت وثیقه، وام، سپرده و اختیار موقعیت بدهی ریالی را در ساختاری غیرمتمرکز انجام می‌دهد.»

او با اشاره به هدف زربان از حضور در این رویداد گفت: «زربان یک فناوری زیرساختی است، چون بر بستر مجموعه قراردادهای زربان اکوسیستمی از محصولات متنوع رشد خواهد کرد و تعداد پرشماری بیزینس و استارتاپ روی این اکوسیستم هم برای خود و هم برای کاربران خلق ارزش می‌کنند. بسیاری از سرویس‌های وام‌دهی و سپرده‌گذاری می‌توانند برای اعتبارسنجی وثایق رمزارزی، از زیرساخت زربان استفاده کنند. این رویداد فرصتی است برای معرفی سرویس‌های زربان تا درنهایت دارندگان سرمایه ریالی و دلاری با سپرده‌گذاری در این پلتفرم از آن کسب سود کنند، یا با توسعه محصولات دیگر بر بستر زربان برای کاربران ارزش‌آفرینی داشته باشند. »

به گفته مدیرعامل زربان، با تأمین نقدینگی در استخرهای نقدینگی پلتفرم تبادل غیرمتمرکز یونی‌سواپ، امکان کسب کارمزد روی تبادلات صورت‌گرفته بر بستر بلاکچین برای همگان محقق می‌شود.

ثامنی در پایان گفت: «زیرساخت زربان، مثل پلتفرم MakerDAO، زیست‌بومی خواهد شد که بسیاری از ذی‌نفعان حوزه رمزارز و بلاکچین می‌توانند روی آن کسب‌وکارهای متنوع و نوآورانه ایجاد کنند و این فرصت هم به تقویت اکوسیستم بلاکچین در کشور کمک خواهد کرد، هم با ارائه خدمات غیرمتمرکز امنیت دارایی کاربران را افزایش خواهد داد.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/54jv
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.