رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

اهداف اصلی رویداد ۹ ژانویه / کدام موضوعات آموزشی در کارگاه‌ها مطرح می‌شود؟

رمزارز / زهرا قربانی: کمتر از دو هفته‌ دیگر، سومین رویداد ۹ ژانویه به مدت دو روز مصادف با ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در کتابخانه ملی برگزار می‌شود. از آنجا که آموزش، دغدغه جدی برگزارکنندگان این رویداد بوده و هست، در این رویداد شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات متنوعی خواهیم بود.

این رویداد علاوه بر سخنرانی‌‌‌ها و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری ازجمله نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی هم دارد. والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان‌تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج، و زربان حامیان رویداد ۹ ژانویه هستند.

محتواهای این رویداد به سه بخش اصلی کنفرانس، کارگاه و نمایشگاه تقسیم می‌شود. در هر یک از این سه بخش به موضوعات آموزشی پرداخته می‌شود، اما بار اصلی آموزش را کارگاه‌های تخصصی این رویداد به دوش می‌کشند.

محتوایی که در سالن اصلی رویداد طی دو روز ارائه خواهد شد‌، مسائل و اولویت‌های مختلف این اکوسیستم را از دریچه نگاه کارشناسی و آسیب‌شناسانه بررسی می‌کند و فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این فضا را پیش روی مخاطبان و ذینفعان رویداد قرار می‌دهد. همچنین با حضور بیش از ۵۰ مهمان و سخنران و پنلیست، بیش از ۲۰ ساعت محتوای کارشناسی ارائه خواهد شد.


کارگاه‌هایی تخصصی با رویکرد آموزش ذینفعان اکوسیستم


برای اولین‌بار در سومین دوره رویداد ۹ ژانویه کارگاه‌های آموزشی توسط چهره‌های شناخته‌شده کسب‌وکاری یا کامیونیتی رمزارز و بلاکچین کشور در حاشیه این رویداد برگزار خواهد شد. بخشی از کارگاه‌های این رویداد با هدف آموزش و ارتقای اعضا و ذینفعان مختلف اکوسیستم برگزار خواهد شد.

این کارگاه‌ها با محور‌هایی نظیر فرصت‌ها و امکان‌های مالی و کسب‌وکاری برای سرمایه‌گذاران خرد، سرمایه‌گذاران نهادی، آموزش کاربران و کامیونیتی رمزارز در رفتار و تصمیم‌سازی درست در بازارهای پرریسک رمزارزها، آموزش سرمایه‌گذاری ایمن و کم‌ریسک برای کاربران ایرانی، آموزش ترید برای معامله‌گران حرفه‌ای که تصمیم به ترید حرفه‌ای در صرافی‌های داخلی دارند، معرفی پروژه‌های جذاب اکوسیستم رمزارز دنیا و… برگزار خواهد شد.

در حوزه فناوری هم کارگاه‌های تخصصی‌تری توسط متخصصان، تریدرهای شناخته‌شده و فعالان این صنعت با هدف ارتقای آگاهی و دانش کامیونیتی رمزارز ایران در خصوص ترندهای جدید فناوری مرتبط با بلاکچین مثل بحث‌های مربوط به دیفای، استیکینگ، استخرهای نقدینگی و… برگزار می‌شود.

در نشست‌ها، کارگاه‌ها و بخش جوایز این رویداد به کنشگران و فعالان اکوسیستم که در سال‌های گذشته در حوزه آموزش فعال بوده‌اند نگاه‌ ویژه‌ای خواهد شد و از برخی فعالان اکوسیستم آموزش رمزارز به‌عنوان چهره‌های شاخص سال ۱۴۰۲ تقدیر خواهد شد.

در بخش کاریابی این رویداد هم تلاش می‌شود دانش و آگاهی ذینفعان این فضا در حوزه منابع انسانی برای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین کشور ارتقا داده شود. در این بخش به نیازهای واقعی اکوسیستم رمزارزی در حوزه منابع انسانی پرداخته می‌شود، مهارت‌های لازم برای حضور در این فضا بررسی می‌شود و آموزش‌های کاربردی ویژه متقاضیانی که قصد فعالیت در فضای رمزارزی کشور دارند، اطلاع‌رسانی می‌شود.


معرفی اکوسیستم کسب‌وکارهای رمزارزی کشور


در بخش نمایشگاهی هم محصولات و خدمات کسب‌وکارهای مختلف رمزارزی و بلاکچینی به نمایش گذاشته می‌شود. بخش نمایشگاهی ۹ ژانویه تلاش دارد ضمن معرفی اکوسیستم کسب‌وکارهای رمزارزی کشور، بخشی از فرصت شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر فعالان این حوزه را هم فراهم کند.

به دلیل وجود طیف متنوعی از مخاطبان در این رویداد، در حین برگزاری رویداد ۹ ژانویه، استودیو راه‌کار با مدیران کسب‌وکارهای حاضر در رویداد، کارشناسان و متخصصین این حوزه و چهره‌های سرشناس فعال در اکوسیستم رمزارزی ایران گفت‌وگو می‌کند.


رویدادی متمرکز بر جنبه‌های متفاوت تحولات یک سال اخیر


این گفت‌وگوها موضوعاتی مانند بررسی دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در طول یک سال گذشته، داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد، تغییرات حوزه بلاکچین و رمزارزها، اهمیت کامیونیتی در توسعه اکوسیستم رمزارزی، سرمایه‌گذاران خرد و نقش آنها در اکوسیستم‌های تازه مالی، صنعت مدیریت دارایی و بازار رمزارزها، ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران، نوآوری‌ها و فناوری‌های مالی و آینده‌ای که صنعت مالی غیرمتمرکز رقم خواهد زد، دستاوردها و شکست‌های پول بانک مرکزی، بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران، کامیونیتی‌ها و پول‌های اختصاصی دیفای و روندهای تأثیرگذار رمزارز و بلاکچین را در برخواهند گرفت.

رویداد ۹ ژانویه قرار است بر جنبه‌های متفاوت تحولات یک سال اخیر و سناریوهای محتمل «رمزارز» و بازار آن در سال‌های آینده تمرکز کند و با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز، فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد و باتوجه‌به تحولات صنعت مالی غیرمتمرکز، بر موضوع دیفای هم متمرکز شود.

رویداد ۹ ژانویه ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/w7hu
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.