رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

روز دوم اجلاس آینده بلاکچین / تعیین استانداردهای جدید برای ترید رمزارز

روز دوم اجلاس آینده بلاکچین ۲۰۲۳، نمایشگاه برتر بلاکچین، روز گذشته (۲۴ مهر) در بندر نمادین دوبی برگزار شد. با استقبال از کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال، بلاکچین و وب ۳، اکسچنج استیج (Exchange Stage) در اجلاس آینده بلاکچین، مجموعه‌ای از جلسات را با محوریت موضوعات دارایی‌های دیجیتال و قانون‌گذاری برگزار کرد.

در ابتدای این نشست، سرگج کونز، یکی از بنیان‌گذاران شبکه وان‌اینچ (1inch)، در مورد «استاندارد جدید برای ترید رمزارز» صحبت کرد. او در صحبت‌های خود، مزایای حالت Fusion را توضیح داد که مبادلات رمزارزی بسیار کارآمد و ایمن را تسهیل کرده و نقدینگی را از کل فضای دیفای جمع‌آوری می‌کند.

او همچنین در مورد پورتال توسعه‌دهندگان وان‌اینچ که اخیراً منتشر شده، یک پلتفرم وب ۳ ابری SaaS (نرم‌افزار به‌عنوان سرویس) که خدمات نرم‌افزاری نوآورانه‌ای به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد، صحبت کرد.

سرگج می‌گوید: «وان‌اینچ از شرکت در اجلاس آینده بلاکچین هیجان‌زده است. این یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای بلاکچین است که در منطقه منا برگزار می‌شود؛ جایی که وان‌اینچ حضور خود را گسترش می‌دهد.»

گریسی چن (Gracy Chen)، مدیرعامل بیت‌گت (BitGet) نیز برای میزبانی جلسه‌ای در مورد چشم‌انداز جهانی – نگاهی به گذشته و نگاه به جلو، روی صحنه رفت. او تأکید کرد که چگونه هر منطقه و کشورهای خاص در آنها بسیار با یکدیگر متفاوت هستند.

او در زمان صحبت در مورد خاورمیانه گفت: «ما می‌دانیم که امارات و عربستان سعودی دو کشور بزرگ در خاورمیانه هستند که تأثیر کریپتو و نوآوری بلاکچین را هدایت می‌کنند و دو مؤسسه ADGM در ابوظبی و VARA در دوبی، نهادهای مهمی هستند که قانون‌گذاری بلاکچین و وب ۳ را به عهده دارند. اما یکی از مسائل مهمی که در خاورمیانه می‌بینیم این است که اگرچه محیط نظارتی عالی بوده و نفوذ زیادی به‌خصوص در کریپتو است، اما کمبود پایگاه کاربر و توسعه‌دهندگان وجود دارد. بنابراین مهم است که این را در نظر داشته باشید که به این فضا نگاه می‌کنیم.»

وی با صحبت در مورد بازار ادامه داد: «کریپتو در یک بازار نزولی قرار دارد، اما ما به‌عنوان یک صرافی متمرکز، احساس می‌کنیم که زمستان کریپتو بهترین زمان برای ساختن است و این پنجره طلایی برای رشد را در اختیار ما قرار می‌دهد. ما می‌خواهیم مردم را تشویق کنیم که وب ۳ را بپذیرند و با وب ۳ و بلاکچین بیشتر آشنا شوند.»

در همین حال، پیشروهای این صنعت، تینا بیکرتیلور، معاون رئیس Circle؛ اچ‌بی لیم، مدیر اجرایی بیت‌گو و کریستی سوارتز، شریک فین‌تک در DLA Piper در پنلی با عنوان «تشکل قانون‌گذاری رمزارز: همسویی مقررات بین TradFi با دیفای برای ادغام جهانی» سخنرانی کردند.

در این مورد، تینا بیکرتیلور اظهار کرد: «اگر شما دو بازیگر متفاوت در بازار دارید که الزامات تولید را مدیریت می‌کنند و ریسک بازار را به روش‌های مختلف انجام می‌دهند، شکل‌گیری مشارکت‌ها را سخت‌تر می‌کند؛ بنابراین من فکر می‌کنم که باید شباهتی بین ماشین‌ها وجود داشته باشد، اما آنها باید از تفاوت‌های تکنولوژیکی کاملاً آگاه باشند.»

او ادامه داد: «بنابراین تا زمانی که آنها را بهتر درک نکنیم، فکر می‌کنم اکثر بازارها گفته‌اند، ما هنوز در مرحله یادگیری هستیم. به طور مشابه در مورد ان‌اف‌تی من فکر می‌کنم آنچه جامعه باید انجام دهد این است که درک کند مقررات وجود دارد. اگر نمی‌خواهید از چیزی که به آن علاقه ندارید رنج ببرید، حتماً باید پشت میز باشید. برخی از این راه‌ها کسل‌کننده هستند. چه کسی می‌خواهد ۱۴۰ صفحه یک مشاوره را بخواند و به آن پاسخ دهد؟ این بخشی از کار من است. جالب نیست، اما من این کار را انجام می‌دهم، زیرا مهم است.»

با بیش از ۱۵۰ غرفه‌دار، مقامات نظارتی و دولت از بیش از ۵۰ کشور جهان که قرار است در این چهار روز شرکت کنند، اجلاس آینده بلاکچین از موقعیت پیشروی دوبی به‌عنوان یک مرکز جهانی وب ۳ بهره می‌برد. این رویداد تا ۱۸ اکتبر ادامه خواهد داشت و با جمع‌آوری تحول‌آفرینان جهانی، ایجادکنندگان تغییر و نوآوران، پیشرفت قابل توجه به‌دست‌آمده در وب ۳، فناوری‌های بلاکچین و رمزنگاری را به نمایش می‌گذارند و در مورد فرصت‌ها و چالش‌ها برای ایجاد تغییرات متحول‌کننده برای آینده بحث و گفت‌وگو می‌‌کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/29sz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.