رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

اولین و شاید مهم‌ترین ارز دیجیتالی که معامله‌گران ایرانی به محض ورود به دنیای رمزارزها با آن مواجه می‌شوند، ارز دیجیتال تتر (USDT) است. نحوه خرید تتر نیز ازاین‌جهت اهمیت دارد که افراد بتوانند معاملات خود را در صرافی‌های ایرانی یا خارجی به راحتی و بدون پیچیدگی انجام دهند. به دلیل کاربردهای مهم تتر برای کاربران ایرانی تصمیم گرفتیم در این مطلب با راهنمای خرید تتر و معرفی یک صرافی خرید تتر مناسب با شما همراه شویم.


مهم‌ترین کاربردهای تتر برای ایرانی‌ها


ارز دیجیتال تتر یک استیبل‌کوین بر پایه دلار آمریکاست و قیمت تتر در هر لحظه با ارزش یک واحد دلار آمریکا برابری می‌کند. سرمایه‌گذاری در تتر یکی از مهم‌ترین کاربردهای این رمزارز برای معامله‌گران ایرانی است.

به دلیل وجود شرایط تورمی در کشور، برخی افراد تمایل دارند که سرمایه نقد خود را به دلار تبدیل کنند تا بتوانند از این طریق شرایط مالی بهینه‌تری داشته باشند. از آن جایی که خریدوفروش دلار کاغذی از صرافی‌ها گاهی با دشواری‌هایی همراه می‌شود، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به جای دلار کاغذی، دلار دیجیتالی خریداری کنند.

ارز دیجیتال تتر همان دلار دیجیتالی بوده که از طریق صرافی‌های رمزارزی به راحتی قابل خریداری است، تنها کافی است نحوه خرید تتر را به درستی آموزش ببینید.

دسته دیگری از معامله‌گران هستند که به صورت روزانه در بازار ترید می‌کنند و عموماً معاملات خود را در صرافی‌های خارجی انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که صرافی‌های خارجی از واریز ریالی پشتیبانی نمی‌کنند و شما می‌بایست معاملات خود را بر پایه تتر انجام دهید.

یعنی از یک صرافی ایرانی به خرید تتر بپردازید، آن را به صرافی خارجی مورد نظرتان انتقال داده و سپس معاملات خرید یا فروش بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را بر پایه تتر انجام دهید.


نحوه خرید تتر


برای خرید تتر ابتدا می‌بایست در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی ثبت‌نام کنید. پس از آن می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و خرید ارز دیجیتال تتر را انجام دهید. همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، ارز دیجیتال تتر پرکاربردترین استیبل‌کوین در دنیای رمزارزهاست و تقریباً تمامی صرافی‌های کریپتویی از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.

قبل از آشنایی با نحوه خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال، ابتدا می‌بایست بهترین صرافی رمزارزی برای خرید تتر را انتخاب کنید. امنیت، حجم معاملات و سرعت واریز و برداشت مهم‌ترین عواملی هستند که در انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال می‌بایست مورد بررسی قرار دهید. در ادامه صرافی او‌ام‌پی ‌فینکس که یکی از پلتفرم‌های ایرانی در زمینه معاملات رمزارزهاست را مورد بررسی قرار داده و نحوه خرید تتر در این صرافی را توضیح می‌دهیم.


نحوه خرید تتر در صرافی او ام پی فینکس


برای خرید تتر از او‌ام‌پی فینکس ابتدا می‌بایست از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن آن ثبت‌نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. کافی است وارد وب‌سایت رسمی OMPFinex شده و روی گزینه «ثبت‌نام» بزنید.

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

ثبت‌نام در او‌ام‌پی فینکس به راحتی از طریق یک ایمیل صورت می‌گیرد. کافی است آدرس ایمیلتان را وارد کرده و یک رمز عبور قوی برای حساب خود مشخص کنید. توجه داشته باشید که تیک مربوط به گزینه‌های «موافقت با قوانین» و «من ربات نیستم» را فعال کرده‌اید.

پس از ثبت‌نام، حساب کاربری شما با موفقیت ایجاد شده و وارد صفحه داشبورد خواهید شد. در این صفحه می‌بایست بر روی دکمه «احراز هویت» کلیک کنید. احراز هویت در او ام پی فینکس طی سه مرحله و در کمتر از پنج دقیقه صورت می‌گیرد. کافی است اطلاعات هویتی خود را به درستی وارد کرده و در نهایت یک تصویر یا ویدئو سلفی آپلود کنید.

کارشناسان واحد پشتیبانی در او‌ام‌پی فینکس به صورت آنی اطلاعات وارد شده در فرایند احراز هویت را بررسی کرده و حسابتان را تأیید می‌کنند. هم اکنون می‌توانید به راحتی حساب خود را شارژ کرده و به خرید تتر یا هر رمزارز دیگری که در نظر دارید، بپردازید.

در مرحله اول می‌بایست وارد صفحه داشبورد شوید و روی گزینه «واریز» بزنید.

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

کاربران در او‌ام‌پی فینکس می‌توانند نسبت به حساب خود واریز تومانی و واریز رمزارزی داشته باشند. برای خرید تتر کافی است وارد قسمت واریز تومانی شوید.

با استفاده از شماره کارت می‌توانید در هر روز به صورت آنی حساب کاربری خود را تا سقف ۲۵ میلیون تومان شارژ کنید. برای واریز مبالغ بالاتر نیز می‌توانید از طریق شماره شبا و شناسه واریز اقدام کنید.

برای واریز با شماره کارت کافی است کارت بانکی مورد نظرتان را انتخاب کرده و مبلغ واریزی را مشخص کنید. در نهایت می‌بایست روی دکمه «انتقال به درگاه بانکی» بزنید و پرداخت خود را تکمیل کنید. به این ترتیب حساب شما به صورت آنی شارژ می‌شود و می‌توانید به خرید تتر بپردازید.

خرید تتر در صرافی او ام پی فینکس به دو روش «معامله سریع» و «معامله در بازار» امکان‌پذیر است که در ادامه هر یک را به صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

نحوه خرید تتر به روش «معامله سریع» در اوام‌پی فینکس

با استفاده از این قابلیت می‌توانید به صورت آنی موجودی تومانی حساب کاربری خود را به تتر تبدیل کنید. کافی است وارد صفحه داشبورد شوید و در قسمت بالای صفحه سمت راست، از منوی معاملات گزینه «خریدوفروش سریع» را انتخاب کنید.

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

در این صفحه می‌بایست وارد قسمت «معامله سریع» شوید، در قسمت مربوط به «پرداخت می‌کنم» گزینه تومان و در قسمت «دریافت می‌کنم» ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید.

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

پس از آن می‌بایست مبلغ تومانی مورد نظرتان را مشخص کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، معادل تتری این مبلغ به شما نمایش داده شده و برای تکمیل فرایند خرید می‌بایست بر روی دکمه «تبدیل» بزنید. به این ترتیب خرید تتر به صورت آنی برای شما صورت می‌گیرد.

نحوه خرید تتر به روش «معامله در بازار» در او‌ام‌پی فینکس

با ورود به بازار معاملات او‌ام‌پی فینکس می‌توانید معاملات خرید تتر را به شیوه‌ای حرفه‌ای‌تر انجام دهید. کافی است مجدداً وارد منوی «معاملات» شوید و گزینه «معامله» را انتخاب کنید.

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

 به این ترتیب وارد بازار معاملات صرافی او‌ام‌پی فینکس می‌شوید. در این صفحه می‌توانید به نمودار لحظه‌ای قیمت، تابلو سفارش‌های صرافی و ابزارهای تحلیل تکنیکال نمودار قیمت دسترسی داشته باشید.

آموزش نحوه خرید تتر برای تازه‌واردها

همچنین می‌توانید به چهار روش سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفارش حد ضرر (Stop Limit)  و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Matket) به خرید تتر یا فروش آن بپردازید و به روشی حرفه‌ای‌تر معامله کنید.


چرا صرافی او‌ام‌پی فینکس را برای خرید تتر انتخاب کنیم؟


همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد امنیت، حجم معاملات و سرعت واریز و برداشت مهم‌ترین عوامل در انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر هستند. کیف پول کاربران در اوام‌پی فینکس به صورت کاملاً آفلاین پیاده‌سازی شده و دارایی شما درون کیف پول‌های سخت‌افزاری نگهداری می‌شود.

هر حساب کاربری در او‌ام‌پی فینکس دارای کیف پول اختصاصی خودش است. به این معنا که آدرس واریز رمزارزهای مختلف در صرافی او‌ام‌پی فینکس برای هر کاربر، فقط به خود آن فرد تعلق دارد. 

«کد دو مرحله‌ای» و «تماس برای تأیید برداشت موجودی» دو قابلیت مجزای دیگری هستند که به منظور ارتقا امنیت حساب به کاربران ارائه می‌شود. بعد از ثبت هر درخواست برداشت ارزی توسط کاربر، واحد امنیت به صورت آنی برای تأیید برداشت با ایشان تماس می‌گیرد.

همچنین کاربر در زمان ثبت تمام درخواست‌های برداشت ریالی و رمزارزی می‌بایست کد دومرحله‌ای حساب کاربری خود را وارد کند. کد دومرحله‌ای عملکردی همچون رمز پویای حساب بانکی داشته و سطح امنیت حساب شما را افزایش می‌دهد.

در اوام‌‌پی فینکس می‌توانید واریز و برداشت ریالی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. با واریز ریالی از طریق کارت بانکی به راحتی به درگاه پرداخت آنلاین متصل خواهید شد و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، حساب کاربری خود را به صورت کاملاً آنی شارژ کنید.

برداشت ریالی در او‌ام‌پی فینکس به مقصد ۱۲ دوازده بانک به صورت کاملاً آنی صورت گرفته و برای سایر بانک‌ها نیز بین ۱ تا ۷۲ ساعت زمان‌بر خواهد بود. واریز و برداشت‌های رمزارزی نیز برای تمام حساب‌های کاربری در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

با مراجعه به صفحه معامله تتر در اوام‌پی فینکس نیز به راحتی می‌توانید حجم معاملات در بازار «تتر – تومان» و تابلو سفارش‌های خریدوفروش تتر در او‌ام‌پی فینکس را مشاهده کنید. ضمناً واحد پشتیبانی او‌ام‌پی فینکس به صورت بیست‌وچهارساعته و در تمام روزهای هفته از طریق گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی پاسخگوی سؤالات شماست.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/n04l
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.