رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

عرضه شش رمزارز جدید در آبان‌تتر / ارزهای FDUSD، GFT، EURt، WMT، OAS و RSS3 لیست شدند

به گزارش صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر، این هفته ارزهای دیجیتال FDUSD، GFT، EURt، WMT، OAS و RSS3 هم‌زمان با لیست شدن در بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان، در آبان‌تتر نیز لیست شدند و کاربران می‌توانند به خریدوفروش این ارزهای دیجیتال محبوب بر بستر صرافی آبان‌تتر بپردازند. صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر، تا پایان تابستان ۱۴۰۲ هر هفته شش ارز دیجیتال را به لیست خود اضافه می‌کند. این ارزها، نظر به درخواست کاربران به لیست این صرافی افزوده می‌شوند.


ارز دیجیتال اف‌دی‌یواس‌دی (FDUSD)


ارز دیجیتال FDUSD که با اسم کامل First digital USD شناخته می‌شود و رتبه ۲۱۵ بازار ارزهای دیجیتال را به خودش اختصاص داده است. قیمت این ارز در حال حاضر حدود ۰.۹۹ دلار دار است.


ارز دیجیتال گیفتو (GFT)


ارز دیجیتال گیفتو (Gifto) بنابر گزارش کوین‌مارکت‌کپ، رتبه ۷۴۰ بازار ارزهای دیجیتال را به خودش اختصاص داده و قیمت آن در حال حاضر حدود ۰.۰۱۰۱ دلار است.


ارز دیجیتال تتر یورو (EURt) 


تتر یورو یک استیبل‌کوین متکی به یورو است و در حال حاضر، در رتبه ۴۰۵ بازار جهانی ارزهای دیجیتال قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله، ۱.۰۸ دلار است.


ارز دیجیتال ورلد موبایل توکن (WMT)


ورلد موبایل توکن یک ارز دیجیتال در بازار جهانی رتبه ۳۶۵ را به خود اختصاص داده و در حال حاضر قیمتی حدود ۰.۱۰۸ دارد.


ارز دیجیتال اوسیس (OAS)


ارز دیجیتال اوسیس (Oasys) رتبه ۳۵۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و در زمان نگارش این مقاله قیمتی در حدود ۰.۰۴۸ دلار دارد.


ارز دیجیتال آر اس اس 3 (RSS3)


آر اس اس ۳ یکی دیگر از ارزهایی است که به‌تازگی به آبان‌تتر اضافه شده است. این ارز دیجیتال بین ارزهای دیجیتال، در رتبه ۳۹۸ قرار گرفته و قیمتی در حدود ۰.۰۹۴ دلار دارد.

عرضه 6 رمزارز جدید در آبان‌تتر / ارزهای FDUSD، GFT، EURt، WMT، OAS و RSS3 لیست شدند

کاربران صرافی آبان‌تتر می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از ۳۰ دقیقه، به معامله ارزهای دیجیتال محبوب خود؛ ازجمله شش رمزارز جدید و پرطرفداری که به‌تازگی در صرافی رمزارز آبان‌تتر لیست شده‌اند، بپردازند. تیم پشتیبانی ۲۴ساعته آبان‌تتر نیز به منظور پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی کاربران در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/6o78
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.