رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رونمایی از نسخه جدید بیت‌پین / ارائه کارنامه معاملاتی برای پیگیری عملکرد کاربران ایرانی رمزارزها

بیت‌پین، به عنوان یکی از حرفه‌ای و محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها در ایران، به تازگی از پلتفرم جدید خود با محصولات و خدمات بیشتر، رونمایی کرد. این پلتفرم معامله رمزارزی به تازگی از رونمایی نسخه‌ جدید بیت‌پین با امکانات بیشتر همچون ابزار بررسی سود و ضرر حرفه‌ای به‌نام کارنامه و چند ویژگی کاربردی دیگر خبر داد. این پلتفرم که یکی از صرافی‌های رمزارزی مهم سرمایه‌گذاری توسط معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال با دانش مبتدی تا حرفه‌ای است در ادامه‌ی روند توسعه و بهبود خود برای کسب سهم بیشتر از بازار معاملات رمزارزی در ایران، هویت بصری خود را نیز تغییر داد.


بازآفرینی برند بیت‌پین با هدف خلق تجربه‌ای نوین در بازار رمزارزها


بیت‌پین با هدف ارائه تجربه‌ای نوین و بهبود در بازار رمزارزها، اقدام به بازآفرینی تصویر برند خود نموده است. تغییرات نسخه جدید بیت‌پین شامل بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه ترید جدید و حرفه‌ای و ابزارهای حرفه‌ای دیگر است.

این تغییرات در بیت‌پین، بخشی از تلاش این برند برای بهینه‌سازی خدمات خود به کاربران است. بهبود تجربه کاربری باعث می‌شود که کاربران به راحتی و با سرعت بیشتری بتوانند از امکانات پلتفرم استفاده کنند.

افزایش سرعت محصول بیت‌پین نشان‌دهنده تلاش این برند برای پاسخگویی به نیازهای فوری کاربران است. با افزایش تعداد کوین‌های قابل‌معامله، کاربران ارزهای دیجیتال اکنون دسترسی به یک بازار گسترده‌تر از رمزارزها دارند و می‌توانند استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

بیت‌پین در تلاش است تا با ارائه این تغییرات، تجربه بهتری را برای کاربران خود فراهم کند و این تلاش همچنان ادامه دارد. این برند اعتقاد دارد که با بهبود خدمات خود، می‌تواند به کاربران خود کمک کند تا بتوانند بهتر از فرصت‌های بازار رمزارزها استفاده کنند و در این بازار رشد کنند.


قابلیت‌های نسخه جدید بیت‌پین


در نسخه جدید بیت‌پین ، چیدمان بخش‌های مختلف با هدف بهبود عملکرد و راحتی هرچه بیشتر تریدرها، تغییر کرده و دسترسی ساده‌تر و سریع‌تری برای کاربر فراهم شده تا کاربران با لذت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. در ادامه فهرستی از سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال بیت پین را مشاهده می‌کنید:

 

●        ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار

●        ارائه کارنامه معاملاتی حرفه‌ای

●        بهبود تجربه کاربری

●        بهبود سرعت پلتفرم 

●        افزایش رمزارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم

●        صفحه ترید جدید و حرفه‌ای

نسخه‌ جدید بیت‌پین

قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار در نسخه جدید بیت‌پین


زنگوله در نسخه جدید بیت‌پین، نوعی ابزار اعلان تغییر قیمت ارز دیجیتال برای مطلع شدن از رسیدن ارزش ارزی دیجیتال به قیمتی خاص در بازار است. برای استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند از بخش تنظیمات حساب کاربری خود، روی عبارت زنگوله کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمتی (افزایش یا کاهش)، قیمت موردنظر خود را مشخص کرده و در بخش نوع ارسال، ایمیل را انتخاب کنند.

کاربران با این قابلیت می‌توانند بدون سر زدن به بازار یا چک کردن نمودارها، به محض رسیدن قیمت ارز دیجیتال دلخواه به ارزشی که مد نظرشان است، با خبر شوند.


ارائه کارنامه معاملاتی حرفه‌ای


کارنامه ابزاری جدید و منحصر‌به‌فرد در نسخه جدید بیت‌پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی کاربر را در بازه‌ای مشخص فراهم می‌کند. 

کارنامه بیت پین از همان مفهوم PNL یا پی ان ال گرفته شده و در واقع، معیاری اساسی برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

برای استفاده از قابلیت کارنامه در صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین، کافی است تا کاربران پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، به قسمت کیف پول وارد شده و روی عبارت کارنامه کلیک کنند.  

در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی، سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی قابل مشاهده است. در بخش کارنامه رمز‌ارز هم کاربران می‌توانند با انتخاب رمزارز موردنظر خود و بازه زمانی‌های مختلف، میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروش خود را مشاهده کنند. برای این کار، پس از انتخاب رمزارز و انتخاب تاریخ، باید روی ایجاد گزارش کلیک کنند. کاربران می‌توانند با بررسی کارنامه خود در بیت‌پین، در طول زمان الگوهای معاملات مناسب را شناسایی کرده و استراتژی‌های مالی آینده‌ی خود را برای سود حداکثری با زیان حداقلی، بر اساس آن تنظیم کنند.

در قسمت پایین همین صفحه هم سه نمودار قابل مشاهده است که روند کل دارایی، سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر کاربر را براساس تاریخ و رمزارز انتخابی، نمایش می‌دهند.


چشم‌انداز بیت‌پین پس از بازآفرینی برند


بیت‌پین با تکیه بر قابلیت‌های فراوان جدید و ارتقاهای اخیر، به سمت ایجاد یک پلتفرم امن و کارآمد برای استفاده کاربران ایرانی از فرصت‌های بازار رمزارز حرکت می‌کند.

این پلتفرم با بازآفرینی برند خود و ارائه نسخه جدید بیت‌پین در تلاش است که از طریق به‌روزرسانی و تطبیق با نیازها و تغییرات بازار،خدمات بهتر و مطلوب‌تر به کاربران خود ارائه دهد.

 بیت‌پین در تلاش است تا در چشم‌انداز آینده برند خود، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و پاسخگویی به نیازهای کاربران، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات جدید و متنوع را ارائه دهد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/t3qy
1 نظر
  1. […] از پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها در ایران، به تازگی از ریبرندینگ و پلتفرم جدید خود با محصولات و خدمات و امکانات بیشتر […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.