رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

سامسونگ، دوستدار وب ۳ / سامسونگ و صرافی کریپتو دات کام قرارداد همکاری‌ امضا کردند

شرکت سامسونگ اعلام کرده به تازگی قرارداد همکاری‌ گسترده‌ای را با صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com امضا کرده است.
طبق اعلام این غول فناوری، هدف این همکاری، توسعه و هدایت پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال و افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند در جوامع وب ۳ و بلاکچین است.
طبق این قرارداد برای اولین بار، اپلیکیشن کریپتو دات‌ کام به‌صورت خاص برای سری گوشی‌های گلگسی Z فولد و Z فولد ۴ تولید و شخصی‌سازی می‌شود تا کاربران بتوانند از تمام قدرت و توان واقعی این سری از گوشی‌های سامسونگ در فضای وب ۳ بهره ببرند.
طی این همکاری، بهینه‌سازی اپلیکیشن صرافی crypto.com به کاربران این امکان را می‌دهد تا به ابزارها و منابع بیشتری در یک صفحه از اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. همچنین این به‌روزرسانی کاربران را قادر می‌سازد تا طیف گسترده‌تری از سیگنال‌ها را به طور همزمان و راحت‌تر از سایر دستگاه‌‌های موبایل همراه مقایسه کنند.
البته گفته می‌شود به زودی برخی دیگر از گوشی‌های سامسونگ نیز به این دسته اضافه خواهند شد؛ با این حال هنوز اطلاعاتی از مدل این گوشی‌ها در دست نیست.
این اولین اقدام شرکت سامسونگ برای ورود به دنیای وب ۳ و حمایت از توسعه آن نیست. سامسونگ پیش از این نزديک به ۳ ميليون دلار در لجر(Ledger)، يكی از مطرح‌ترین كيف پول‌های سخت‌افزاری ارز ديجيتال، سرمايه‌گذاری كرده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/kdz8
منبع cryptopotato
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.