رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مایکرواستراتژی رمزارز می‌خرد/ بیت‌کوین بهترین عملکرد را بین دارایی‌ها در سه سال گذشته داشته است

مایکل سیلور، رئیس سابق و رئیس هیئت‌مدیره اجرایی شرکت مایکرواستراتژی تأکید کرد که بیت‌کوین از تمام گزینه‌های سرمایه‌گذاری اصلی عملکرد بهتری داشته است.

بیت‌کوین از تاریخ دهم مرداد سال ۲۰۲۰، بازدهی سرمایه ۴۳۲ درصدی داشته؛ در حالی که شاخص S&P500 بازدهی ۵۶درصدی را نشان داده است. سیلور در شبکه اجتماعی ایکس گفت که نوسان، طبیعت بیت‌کوین بوده و باعث حیات آن است.

مایکل سیلور، رئیس سابق و رئیس هیئت‌مدیره اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، در شبکه اجتماعی ایکس عملکرد بیت‌کوین از تاریخ دهم مردادماه ۲۰۲۰ را مورد توجه قرار داد و آن را با بازدهی سرمایه‌های دیگر گزینه‌های سرمایه‌گذاری مقایسه و تأکید کرد که بیت‌کوین در حال برنده شدن است.

او گفت که در همین حال، طلا از زمان مذکور تنها هفت درصد بازگشت داشته و نقره و اوراق قرضه به ترتیب بازگشت منفی ۱۳ درصد و ۱۹ درصد داشته‌اند.

قابل توجه است که سیلور از سال ۲۰۲۰ یک طرفدار بزرگ بیت‌کوین بوده و اخیراً اظهار داشته که بیت‌کوین نمایانگر تحول دیجیتال سرمایه است. رئیس سابق مایکرواستراتژی معتقد است که قیمت بیت‌کوین توسط کاربرد اصلی آن که حفظ و افزایش سرمایه است، رانده می‌شود.

مایکرواستراتژی همچنین به‌تازگی مبلغ ۵۹۳.۳ میلیون دلار دیگر از بزرگ‌ترین رمزارز را خریداری کرد. شرکت مستقر در تایسونز کورنر، ویرجینیا، در یک اظهارنامه روز پنج‌شنبه اعلام کرد که در ماه نوامبر ۱۶,۱۳۰ بیت‌کوین خریداری کرده و موجودی خود را به حدود ۶.۵ میلیارد دلار افزایش داده است. این بزرگ‌ترین خرید شرکت از زمانی بود که در فوریه ۲۰۲۱، ۱۹,۴۵۲ بیت‌کوین را با کمی بیش از یک میلیارد دلار خریداری کرد.

سیلور از سال ۲۰۲۰ شروع به خرید بیت‌کوین کرد و امسال با بهبود بازار پس ‌یک سال زیان‌ ناشی از افزایش نرخ‌ها و برخی از فروپاشی‌ها و ورشکستگی‌های پرسروصدا در حوزه کریپتو، خریدهای خود را افزایش داد. سیلور یک سال پیش از نقش مدیرعاملی کناره‌گیری کرد و گفت که بر جنبه بیت‌کوین استراتژی دوگانه فعلی شرکت تمرکز خواهد کرد.

مایکرواستراتژی همچنین با کوئن و شرکت، کاناکورد جنویتی و بی‌تی‌آی‌جی توافقی برای ارائه تا ۷۵۰ میلیون دلار سهام عادی امضا کرد. این شرکت در ابتدا برنامه‌هایی برای جمع‌آوری این مبلغ از طریق فروش سهام در ماه اوت اعلام کرد و گفت که سرمایه به دست آمده برای اهدافی مانند خرید بیت‌کوین، سرمایه در گردش و بازخرید بدهی استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/n20n
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.