رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بانک جهانی جی‌پی‌‌مورگان گفت / قیمت بیت‌کوین کاهش می‌یابد

بانک جهانی سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان (JPMorgan) در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر کرد به تحلیل وضعیت فعلی بیت‌کوین پرداخت. طبق این گزارش، با وجود افت اخیر قیمت، بیت‌کوین هنوز در منطقه اشباع خرید قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین (BTC) ممکن است بیشتر کاهش یابد.

تحلیلگران جی‌پی مورگان به رهبری نیکولاس پانیگیرتزوگلو، استراتژیست جهانی با بررسی دو معیار جایگزین‌های موقعیت‌های آتی (فیوچرز) و حق بیمه قیمت آتی بیت‌کوین نسبت به قیمت نقدی به این نتیجه رسیده‌اند.

جی‌پی‌مورگان همچنین به خروج سرمایه از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین در هفته گذشته اشاره می‌کند. به نظر او کاهش‌های اخیر در جریان ورودی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) پیش‌بینی خوش‌بینانه بازار از افزایش قیمت‌ها در پایان سال به دلیل نزدیک شدن به هاوینگ و تأیید ETF بیت‌کوین را مورد تردید قرار داده است.

تحلیلگران انتظار دارند که با نزدیک شدن به هاوینگ (نصف شدن پاداش استخراج)، فشار فروش بر بیت‌کوین ادامه پیدا کند. جی‌پی‌مورگان ماه گذشته نیز گزارشی منتشر کرده بود که در آن پیش‌بینی می‌شد قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ تا ۴۲ هزار دلار سقوط کند و معتقد است که اثر هاوینگ و به‌روزرسانی آتی اتریوم نیز از قبل در قیمت‌ها لحاظ شده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/tody
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.