رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

آکادمی صرافی تبدیل منتشر کرد / موفق‌ترین روش‌های معامله‌گری در کتاب “استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال”

آکادمی صرافی تبدیل اولین کتاب استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی صرافی تبدیل، بازار رمزارزها از ابتدای سال جاری میلادی گرم‌تر از همیشه دنبال می‌شود و بار دیگر علاقه‌مندان در حال رو آوردن به این بازار پرسود ولی درعین‌حال پرریسک هستند. در چنین شرایطی، نیاز به آموزش کاربران، برای ورود صحیح به بازار و پیشگیری از زیان‌های ناخواسته بیشتر احساس می‌شود. در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، یکی از صرافی‌های رمزارزی در ایران، دست به اقدام ارزشمندی زده است که می‌تواند مسیر ورود به بازار را برای معامله‌گران جدید آسان‌تر کند و حتی معامله‌گران باتجربه را نیز چند گام به جلو هدایت کند.

صرافی رمزارزی تبدیل با انتشار کتاب الکترونیکی «استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال» مستقیماً به سراغ اصل هدف رفته و مسیرهای موفقیت در معامله کریپتویی را از زبان افرادی بیان کرده است که خود اکنون بر فراز قله ایستاده‌اند.


استراتژی موفق‌ترین معامله‌گران در تبدیل


این کتاب، شامل استراتژ‌ی‌های معاملاتی موفق‌ترین معامله‌گران صرافی تبدیل است که در فرایندی دقیق و مستقیم به نقل از این تریدرهای قدرتمند به رشته تحریر درآمده است.

فرآیند تولید این کتاب، شامل شناسایی و مصاحبه با برترین معامله‌گران صرافی تبدیل بوده و در این فرآیند، تیم مارکتینگ تبدیل در نشست‌هایی با موفق‌ترین تریدرهای این صرافی از آنها خواسته تا بهترین و موفق‌ترین استراتژی‌های معاملاتی خود را با جزئیات کامل در طی یک معامله کاملاً واقعی با خوانندگان به اشتراک بگذارند.

ارزش بالای این کتاب الکترونیکی در این است که تمامی این معاملات به شکل واقعی انجام شده و شگردها و تکنیک‌ها به صورت کامل با توضیحاتی جامع در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. 

مزیت دیگر این کتاب، خلاصه و کوتاه بودن آن در عین جامع بودن است که باعث می‌شود، بهترین سرنخ‌ها را برای ساخت استراتژی معاملاتی شخصی‌سازی‌شده با استفاده از تجربیات و دانش معامله‌گران موفق به دست آورید.

مدیر مارکتینگ تبدیل، شناسایی نیازهای کاربران و معامله‌گران ایرانی و پاسخ به پرسش‌ها و خواسته‌های آنان و ایجاد ارزش برای مخاطبین دنیای کریپتو را اولویت اول آکادمی تبدیل، عنوان کرده و معتقد است بدون آموزش دقیق و اصولی نمی‌توانیم خواستار بزرگ‌تر شدن و عمیق‌تر شدن جامعه کریپتویی کشورمان باشیم. مهم‌ترین هدف آکادمی تبدیل، کمک به هم‌وطنان در مسیر دستیابی به استقلال مالی از طریق اضافه کردن یک مسیر درآمدی جدید، با آموزش‌هایی در سطح بین‌المللی است.

صرافی رمزارزی تبدیل، یکی از پرمخاطب‌ترین صرافی‌های ایرانی است که با ارائه بیش از ۶۳۰ بازار معاملاتی مختلف، حق انتخاب بالایی را به کاربران خود می‌دهد. این صرافی، طی سال جاری، امکانات بسیار مدرن و به‌روزی را اضافه کرده که تریدرها را تا حد ممکن از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز کند. از امکانات تبدیل می‌توان به پلتفرم معاملات اهرم‌دار با امکان استفاده از اهرم ۱۰، استفاده از ربات‌های معامله‌گر هوش مصنوعی برای نوسان‌گیری خودکار و سبد برنده اشاره کرد.


کتاب الکترونیکی رایگان استراتژی معامله در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید همین حالا از این لینک دانلود کنید.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/y1i4
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.