رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

صرافی او‌ام‌‌پی‌فینکس در جشنواره خود بیت‌کوین هدیه می‌دهد / فرصتی برای ورود به بازار رمزارزها

صرافی ارز دیجیتال او‌ام‌پی‌فینکس به‌تازگی جشنواره‌ای با عنوان «کمپین ۵۰-۵۰» برگزار کرده تا به این ترتیب فرصتی برای علاقه‌مندان ورود به بازار رمزارزها فراهم کند. کاربران در این کمپین با طی‌کردن چند مرحله می‌توانند از جوایز نفیس این جشنواره که شامل جوایز رمزارزی و مسترکارت مسافرتی است، بهره‌مند شوند. فرصت شرکت در این کمپین محدود است و افراد تنها تا پایان بهمن‌ماه فرصت مشارکت در این طرح را دارند. در ادامه این خبر مروری بر شرایط دریافت ساتوشی بیت‌کوین داریم.

علاقه‌مندان به دریافت بیت‌کوین رایگان می‌توانند از طریق ثبت‌نام و طی‌کردن فرایند احراز هویت (KYC)، تعداد ۲۵۰۰ ساتوشی بیت‌کوین دریافت کنند که مستقیماً در کیف‌پول آنان قابل مشاهده است.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان در این کمپین جوایز رمزارزی رایگان دریافت کرد، دعوت از دوستان با کد دعوت است. برای دعوت از دوستان‌تان باید بعد از ورود به صفحه صرافی ارز دیجیتال او‌ام‌پی‌فینکس، وارد قسمت «کسب درآمد بدون سرمایه» شوید و کد یا لینک دعوت خود را برای دوستان‌تان ارسال کنید. در ازای هر فردی که با کد یا لینک دعوت شما اقدام به احراز هویت در او‌ام‌پی‌فینکس کند، ۲۵۰۰ ساتوشی بیت‌کوین به شما و همین مقدار به فرد دعوت‌شده تعلق می‌گیرد. 

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و کاربران می‌توانند با دعوت دوستان بیشتر، بیت‌کوین رایگان بیشتری به دست آورند. 

نکته جالب توجه دیگر کمپین ۵۰-۵۰ او‌ام‌پی‌فینکس این است که به کاربرانی که موفق می‌شوند تا پایان دوره جشنواره ۱۰۰ نفر را از طریق کد معرف به کمپین دعوت کنند، علاوه بر موارد یادشده، یک مسترکارت مسافرتی به ارزش ۱۵۰ دلار نیز به‌عنوان هدیه از طرف اوام‌پی‌فینکس اهدا می‌شود.  

همچنین، در ازای دعوت و احراز هویت 200 نفر از طریق کد معرف شما، علاوه بر مسترکارت مسافرتی، 100 تتر نیز به حساب‌تان در این صرافی واریز می‌شود. دقت شود که همه این مبالغ به صورت آنی قابل برداشت هستند.

افزون بر آن، تا سقف 30 درصد از کارمزد تمامی معاملات افرادی که توسط شما به پلتفرم ارز دیجیتال او‌ام‌پی‌فینکس معرفی می‌شوند، برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد. همچنین می‌توانید با انتخاب درصدهای گوناگون، بخشی از این هدیه را به فرد دعوت‌شده اختصاص دهید. کافی است کد یا لینک دعوت اختصاصی خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید و بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید.


چگونه بیت‌کوین دریافت‌شده از کمپین ۵۰-۵۰ را نقد کنیم؟


برای نقد کردن ساتوشی‌های بیت‌کوین خود، در نسخه وب او‌ام‌پی‌فینکس، پس از ورود به حساب کاربری، از قسمت «معاملات» که بالای صفحه سمت راست قابل مشاهده است، گزینه «خریدوفروش سریع» را انتخاب کنید.

سپس در این بخش، با کلیک روی آیکون «تبدیل دارایی‌های اندک» موجودی رمزارزهای خود را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله کافی است با انتخاب رمزارزهای خود روی دکمه «تبدیل» کلیک کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر در قسمت بالای صفحه گزینه «تومان» به رنگ سبز نمایش داده شود، به این معناست که رمزارزهای شما به تومان تبدیل خواهند شد و اگر گزینه «تتر» سبز باشد، موجودی شما به تتر تبدیل می‌شود. شایان ذکر است که تبدیل دارایی به این روش طبق قیمت‌های لحظه‌ای و سر خط بازار او‌ام‌پی‌فینکس انجام می‌شود.

در صورت استفاده از برنامه اندروید، با مراجعه به صفحه «معامله» و انتخاب آیکون «تبدیل سریع»، کافی است گزینه «تبدیل دارایی‌های اندک» را فعال کنید. سپس رمزارزهای مورد نظرتان را انتخاب کرده و روی دکمه «تبدیل» کلیک کنید.


روش تبدیل بیت‌کوین دریافت شده از کمپین ۵۰-۵۰ به سایر رمزارزها


اگر ترغیب شده‌اید که در این بازار فعالیت بیشتری داشته باشید، می‌توانید حساب خود را برای ورود به بازار معاملات از طریق کارت بانکی شارژ کنید. البته می‌توانید در صورت تمایل ساتوشی‌های بیت‌کوینی که از کمپین 50-50 کسب کرده‌اید را نیز به دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

به این منظور ابتدا باید جوایز خود را در پلتفرم او‌ام‌پی‌فینکس به تومان یا تتر تبدیل کنید. با استفاده از قابلیت «معامله سریع» می‌توانید به صورت آنی ارزهای دیجیتال مد نظر خود را بر پایه تومان و تتر خریدوفروش کنید. به این منظور، در بخش «پرداخت می‌کنم» گزینه تومان و در قسمت «دریافت می‌کنم» نیز ارز مورد نظر خود و مقدار آن را به تومان قرار دهید و روی گزینه «تبدیل» کلیک کنید. به این ترتیب معامله شما به صورت آنی انجام شده و موجودی رمزارزی خریداری‌شده در کیف پول‌تان قابل مشاهده خواهد بود.

کمپین 50-50 فرصتی است تا کاربران بیش از پیش با این بازار گسترده تعامل داشته‌ باشند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/ptzd
2 نظرات
  1. شاپور می گوید

    با سلام به نظر من یک حرکت انسان دوستانه و کمک بسیارعالی است

  2. شاپور اسدی می گوید

    با سلام به نظر من یک حرکت انسان دوستانه و کمک بسیارعالی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.