رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بردیا احمدنیا درباره فضای رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / ایجاد فضایی برای حضور همه ارکان

والکس یکی از صرافی‌هایی بود که در رویداد ۹ ژانویه حاضر شده بود. در گفت‌وگو با بردیا احمدنیا، هم‌بنیان‌گذار صرافی والکس، درباره فضای رویداد ۹ ژانویه و دلایل حضورشان پرسیدم. احمدنیا ضمن تشکر از رسانه راه‌کار که باعث شده فضایی ایجاد شود که افراد از همه ارکان‌‌؛ تریدرها، مردم، کسب‌و‌کارها و نهاد حاکمیت و… در این رویداد حاضر شوند و کمک ‌کنند که این هم‌افزایی شکل بگیرد، گفت: «رویداد به شکلی فوق‌العاده برگزار شد و پنل‌ها بسیار کاربردی و مؤثر بودند، مخصوصاً ارائه علیرضا ماهیار که درباره رویکرد بانک مرکزی و خدمات انفورماتیک بود.» در ادامه گزارش تصویری‌ از حضور صرافی والکس در رویداد ۹ ژانویه را نیز مشاهده می‌کنید.

بردیا احمدنیا، هم‌بنیان‌گذار صرافی والکس، با اشاره به برنامه‌های این صرافی در رویداد ۹ ژانویه گفت:‌ «والکس در نظر دارد با استفاده از شبکه بلاکچین و قدرت بلاکچین کمک کند کاربردپذیری‌های بیشتری در عرصه جامعه انجام شود که یکی از این کاربردپذیری‌های مهم، توکنایز کردن دارایی‌هاست.»

او ادامه داد: «موضوع توکنایز کردن دارایی‌ها به بحث مسکن، دارایی‌های دیجیتال، بورس و خودرو برمی‌گردد که والکس به دنبال تحقق این اهداف است. همچنین در تلاش برای ایجاد راهکاری است که بتواند از دارایی‌های کریپتویی که امروزه در دست ایرانیان است چه در بحث وام‌دهی کرپیتویی و چه ورود به بازارهای سرمایه ایران فارغ از بورس، خودرو و مسکن، به صورت بهینه استفاده کند.»

احمدنیا با اشاره به دیگر برنامه‌های این صرافی گفت: «والکس همچنین در پی آن است که از طریق محصولات و فیچرهایی که در بستر این صرافی ارائه می‌شود کمک کند افراد به سودآوری بیشتری برسند و همچنین به ابزارهای مارکتی در بازار بین‌المللی دسترسی یابند.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/vwkh
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.