رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بردیا احمدنیا از برنامه‌های نمایشگاهی والکس در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / فراهم ‌کردن امکان کاربردپذیری بلاکچین از املاک تا خودرو و مسکن

والکس هم‌زمان با رویداد ۹ ژانویه از برنامه‌های جدید این صرافی رونمایی کرد. در گفت‌وگو با بردیا احمدنیا، هم‌بنیان‌گذار صرافی والکس، از دلایل حضورشان در رویداد ۹ ژانویه پرسیدیم و گزارشی تصویری نیز از حضور این صرافی در رویداد ۹ ژانویه تهیه کردیم.

بردیا احمدنیا، هم‌بنیان‌گذار صرافی والکس با اشاره به برنامه‌های این صرافی در رویداد ۹ ژانویه گفت:‌ «والکس در نظر دارد با استفاده از شبکه بلاکچین و قدرت بلاکچین کمک کند کاربردپذیری‌های بیشتری در عرصه جامعه انجام شود که یکی از این کاربردپذیری‌ها توکنایز کردن دارایی‌هاست.»

او ادامه داد: «موضوع توکنایز کردن دارایی‌ها به بحث مسکن، دارایی‌های دیجیتال، بورس و خودرو برمی‌گردد که والکس به دنبال تحقق این اهداف است. ضمن اینکه در تلاش برای ایجاد راهکاری است تا بتواند از دارایی‌های کریپتویی که امروزه در دست ایرانیان است چه در بحث وام‌دهی کرپیتویی و چه ورود به بازارهای سرمایه ایران فارغ از بورس، خودرو و مسکن، به‌صورت بهینه استفاده کند.»

احمدنیا با اشاره به دیگر برنامه‌های این صرافی گفت: «والکس همچنین در پی آن است که از طریق محصولات و فیچرهایی که در بستر این صرافی ارائه می‌شود کمک کند افراد به سودآوری بیشتری برسند و همچنین به ابزارهای مارکتی در بازارهای بین‌المللی دسترسی یابند.»

والکس در این رویداد، در بخش‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان در نظر گرفته است. در قسمت پنل‌ها، ارائه‌ها و کارگاه‌های آموزشی بردیا احمدنیا، هم‌بنیان‌گذار صرافی والکس؛ مسعود باقری، معاون فنی و محصول والکس و ثنا شمسافر، مدیر محصول والکس حضور دارند. ثنا شمسافر کارگاهی در زمینه معامله تعهدی، مسعود باقری کارگاهی با عنوان «والکس برای تمام معامله‌گران حرفه‌ای: از گذشته تا آینده» و بردیا احمدنیا سخنرانی‌ای درباره کاربردپذیری بلاکچین دارد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/2dre
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.