رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

پلتفرم‌های ایرانی به دنبال ارائه ارزهای دیجیتال کاربرپسند/ رمزارز اوردینالز در صرافی کوینینو لیست شد

رمزارز اوردینالز به‌تازگی به لیست کوین‌های صرافی ارز دیجیتال کوینینو اضافه شد. رمزارز اوردینالز Ordinals (ORDI) یک ارز دیجیتال مبتکرانه بوده که عملکرد آن براساس پروتکل بیت‌کوین است. این رمزارز می‌تواند اطلاعاتی مانند متن و تصاویر را به‌عنوان ان‌اف‌تی و توکن ارائه کند.

با اینکه دقیقاً مشخص نیست که رمزارز اوردینالز در آینده چه عملکردی خواهد داشت، اما مزایا و موارد استفاده بالقوه ارائه‌شده توسط این پروژه توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. با تمام این توضیحات به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری باید تمامی نقاط قوت و ضعف و ریسک‌های موجود را در نظر داشته باشید.

هدف پروژه اوردینالز به‌عنوان یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین، ارائه یک بازار غیرمتمرکز برای دارایی‌های دیجیتال است. این پروژه با طراحی کاربرپسند و در دسترس، دارای ویژگی‌هایی مانند ایجادکننده ان‌اف‌تی و یک کیف پول یکپارچه برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال است.

پروژه اوردینالز یک تلاش بلندپروازانه بود که در ژانویه 2023 (دی‌ماه 1401)، قابلیتی به‌ نام اوردینال اینسکریپشن (Ordinal Inscription) را توسط یک مهندس نرم‌افزار روی شبکه بیت‌کوین معرفی کرد. این پروژه به‌عنوان یک الگوی جدید برای خرید، فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال به روشی غیرمتمرکز، شفاف و ایمن است. اوردینالز یک توکن ابزار بومی BRC-20 است که برای تسهیل تراکنش‌های درون پلتفرم استفاده می‌شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/4mtt
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.