رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

بانک‌های خاورمیانه در مسیر حرکت به سمت خدمات دیجیتالی / رضایت بانک کویتی از همکاری با ریپل برای خدمات برون‌مرزی

خانه مالی کویت (KFH) به طور استراتژیک با ریپل برای بهبود خدمات پرداخت برون‌مرزی همکاری کرده است. طارق‌الاجیل اعلام کرد که میزان تراکنش‌های دیجیتال از طریق پلتفرم‌های خانه مالی کویت با بیش از ۱۵۲ میلیون تراکنش، رشد ۴۰درصدی را تجربه کرده است. همچنین خدمات بانکداری الکترونیک خانه مالی کویت به دلیل بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ رشد قابل توجهی داشته است.

خانه مالی کویت (KFH)، بانک اسلامی پیشگام کویت، موج دیجیتال را با گام‌های قابل توجهی در بانکداری مجازی پذیرفته است. طارق‌الاجیل، مدیر تحول دیجیتال این بانک در کنفرانس شکستن موانع در کویت، پیشرفت‌های فناوری این مؤسسه را برجسته کرد. او به‌ویژه اتحاد استراتژیک با ریپل، شرکت پرداخت بلاکچین مستقر در سانفرانسیسکو، به دلیل تسهیل تراکنش‌های آنی برون‌مرزی را تحسین کرد.

الاجیل، طی یک جلسه میزگرد، رشد قابل توجهی را که توسط خانه مالی کویت در حوزه دیجیتال شاهد بود، تفسیر کرد. او آمار قابل توجهی را فاش کرد که نشان می‌دهد مشتریان بیش از ۱۵۲ میلیون تراکنش را از طریق پلتفرم‌های دیجیتال این بانک انجام داده‌اند که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.


حرکت به سمت خدمات دیجیتالی


این ارقام که نشان‌دهنده پیشرفت روزافزون این بانک در بانکداری دیجیتال بوده، همچنین منعکس‌کننده کارایی و ماهیت کاربرپسند برنامه آنلاین خانه مالی کویت است. علاوه بر این، الاجیل همه‌گیری کووید-۱۹ را دلیل تسریع قابل توجه سفر تحول دیجیتال بانک مالی کویت و سوق دادن این بانک به سمت اتخاذ روندهای تکنولوژیکی معاصر مانند هوش مصنوعی می‌داند. در نتیجه، سرمایه‌گذاری این بانک در راه‌حل‌های قوی فین‌تک و توسعه زیرساخت‌ها با درک ضرورت آن در اکوسیستم بانکی امروزی به یک اولویت تبدیل شده است.

علاوه بر این، همکاری با ریپل یک جزء کلیدی از استراتژی بانک مالی کویت برای ارائه خدمات پیشرو است. از طریق این مشارکت، بانک مالی کویت با استفاده از فناوری پیشرفته بلاکچین ریپل، یک سرویس پرداخت فوری برون‌مرزی را با موفقیت راه‌اندازی کرده است.

همچنین، الاجیل بر تعهد بانک مالی کویت بر گسترش افق‌های خود از طریق جست‌وجوی همکاری‌های بیشتر با شرکت‌های فناوری نوظهور تأکید کرد. هدف واضح است: «ایجاد و ارائه راه‌حل‌های مالی نوآورانه به پایگاه مشتریان بانک مالی کویت که تجربه کلی بانکی را افزایش می‌دهد».

وضعیت بانک مالی کویت به‌عنوان یک مؤسسه مالی منطبق با شریعت، لایه‌ای از اهمیت را به این پیشرفت‌ها اضافه می‌کند. این بانک نه‌تنها با استانداردهای اخلاقی مورد نیاز مالی اسلامی مطابقت دارد، بلکه رویکردی چابک برای نوآوری و خدمات به مشتریان در عصر دیجیتال نشان می‌دهد.

در اصل، خانه مالی کویت به‌عنوان یک نمونه در بخش بانکداری می‌ایستد و به طرز ماهرانه‌ای ضروریات تحول دیجیتال را هدایت می‌کند. مشارکت با ریپل مصداق عزم خانه مالی کویت برای اتخاذ و ادغام فناوری‌های پیشرفته به نفع مشتریانش است و تضمین می‌کند که بانک در خط مقدم صنعت خدمات مالی رقابتی باقی می‌ماند.

با چنین پیشرفت‌هایی، خانه مالی کویت به ارتقای چشم‌انداز دیجیتال خود ادامه می‌دهد و خدمات سریع و کارآمدی را ارائه می‌کند که نیازهای در حال تکامل مشتریان خود را در کویت و فراتر از آن برآورده می‌کند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/qiid
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.