رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

ماجراهای سم بنکمن‌ فرید ادامه دارد / انتقال 78 میلیون دلار رمزارز از آلامدا و اف‌تی‌ایکس به صرافی‌ها

داده‌های ارائه‌شده نشان می‌دهد بر اساس حکم ورشکستگی دادگاه که اجازه فروش برخی از دارایی‌های صرافی اف‌تی‌ایکس را داد، توکن‌های این صرافی به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس منتقل شده است.

به گفته Spotonchain، میلیون‌ها دلار از دارایی‌های کریپتو از کیف‌پول‌های رسمی مرتبط با اف‌تی‌ایکس و شرکت تجاری آن آلامدا در ۲۴ ساعت گذشته خارج شده‌اند. بر اساس این گزارش، بیش از ۱۳ میلیون دلار رمزارز در نیمه‌شب به پلتفرم‌های مبادله بایننس و کوین‌بیس از کیف پول‌های مرتبط با این دو شرکت منتقل شده است. توکن‌های منتقل‌شده شامل DYDX، آوه و اکسی اینفینیتی بوده است.

داده‌های کاوشگر بلاک سولانا نشان می‌دهد که ۱.۶ میلیون توکن سولانا (SOL) به ارزش (65 میلیون دلار) توسط کیف پول ذخیره‌سازی سرد اف‌تی‌ایکس و همچنین ۱.۲ میلیون توکن در طول هفته گذشته به صرافی‌ها منتقل شده است.

این نقل و انتقالات به دنبال یک حکم دادگاه در ماه سپتامبر است که به شرکت‌های ورشکسته اجازه می‌دهد تا دارایی‌های ارزهای دیجیتال به ارزش بیش از ۳.۴ میلیارد دلار را بفروشند، استیک یا هج کنند. هفته گذشته، حدود ۱۹ میلیون دلار سولانا (SOL) و اتریوم (ETH) از کیف پول‌ها به صرافی‌های رمزارز منتقل شد.

بر اساس پستی که توسط Spotonchain در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، در تاریخ ۳۱ اکتبر نیز ۱۹.۵ میلیون دلار دیگر به صورت توکن‌های مختلف به کوین‌بیس واریز شده است. نقل و انتقالات دیگری نیز در این تاریخ انجام شده که از کیف پول‌های متعلق به اف‌تی‌ایکس و آلامدا بوده است.

روند ورشکستگی اف‌تی‌ایکس در دلاور ادامه دارد؛ در حالی که مؤسس آن، سم بنکمن‌ فرید با اتهام کلاهبرداری در نیویورک مواجه شده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/z5ub
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.