رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

روز سوم اجلاس آینده بلاکچین / آماده شدن برای تجدید حیات کریپتوی جهانی

روز سوم اجلاس آینده بلاکچین ۲۰۲۳، نمایشگاه برتر در حوزه بلاکچین، دیروز (۲۵ مهر) در بندر نمادین دوبی برگزار شد و اکوسیستم بلاکچین و کریپتوی جهانی برای کشف قدرت فناوری‌های غیرمتمرکز گرد هم آمدند.

با استقبال از متخصصان برجسته ارزهای دیجیتال، بلاکچین و وب ۳، مبادلات کریپتو و دارایی‌های دیجیتال موضوع روزانه مجموعه‌جلساتی بود که در اکسچنج استیج برگزار شد.

گیب فاینبرگ، رئیس بخش حقوقی بنیاد Sui، طی یک پنل با عنوان «آماده‌سازی برای تجدید حیات رمزارز جهانی» گفت: «مقررات و دستورالعمل‌های واضح‌تر در مورد نحوه عملکرد یک شرکت در فضای وب ۳، قرار است همچنان در فضای آربیتراژ نظارتی مشارکت کنند؛ جایی که اساساً سهم بازار و استعدادهای برتر را به مکان‌هایی مانند [دوبی] می‌کشند.»

آنیل ستی، مدیرعامل Creed & Bear، همچنین در بخشی از این پنل گفت: «ما یک شرکت فناوری داده‌محور هستیم. ما به‌شدت به قدرت داده اعتقاد داریم. یکی از محصولات ما که در حال راه‌اندازی آن هستیم، صندوق تأمینی برای تجارت دارایی‌های دیجیتال است. چیزی که از حدود یک سال و نیم پیش که به Creed & Bear پیوستم دیده‌ام، قدرت و بینش‌هایی است که در صورت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و استفاده از ابزارهایی که ما داریم، مانند هوش مصنوعی و تجزیه‌وتحلیل‌های مختلف، به دست می‌آورید.»

او همچنین گفت: «من فکر می‌کنم امروز تقریباً ۱.۵ میلیارد نفر به ابزارهای بانکی یا مالی دسترسی ندارند. این می‌تواند گزینه‌ای برای فراگیرتر شدن باشد و مردم را به رشد سرمایه برساند.»

همچنین دکتر مروان الزرونی، مدیرعامل مرکز بلاک‌چین دوبی، با صحبت از دوبی به‌عنوان یک رهبر بازار، گفت‌وگویی داغ با ریچارد تنگ، رئیس بازارهای منطقه‌ای بایننس برگزار کرد.

ریچارد تنگ گفت: «کاری که دولت دوبی انجام داده، راه‌اندازی یک اکوسیستم پرجنب‌وجوش بوده است. وضوح قوانین و چهارچوب، افراد زیادی را جذب کرده است. من در اطراف غرفه‌ها قدم می‌زدم و با افراد مختلف زیادی صحبت می‌کردم و شاهد این بودم که افراد بسیاری از این فضا رضایت دارند. آنها به دنبال توسعه و کشف کارهای دیگری هستند که ما در دوبی می‌توانیم انجام دهیم.»

اجلاس آینده بلاکچین ۲۰۲۳ در چهار روز پذیرای بیش از ۱۵۰ غرفه‌دار، مقامات نظارتی و دولت از بیش از ۵۰ کشور جهان است. این رویداد با بهره‌گیری از وضعیت دوبی به‌عنوان یک مرکز جهانی وب ۳، تا امروز (۲۶ مهر) ادامه داشت و پیشرفت قابل توجهی را که در فناوری‌های وب ۳، بلاکچین و کریپتو ایجاد شده را نشان می‌دهد و در عین حال فرصت‌های جدیدی برای پیشبرد آنها آشکار می‌کند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/58sn
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.