رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

کوینکس اعلام کرد / واریز و برداشت 11 ارز دیجیتال از سر گرفته می‌شود

صرافی کوینکس در آخرین بیانیه خود اعلام کرده که روند بازسازی و تثبیت سیستم کیف پول جدید این صرافی تکمیل شده و فردا ۳۰ شهریورماه واریز و برداشت ۱۱ ارز دیجیتال را از سر خواهد گرفت.

طبق اعلان این صرافی، اسامی رمزارزهایی که از فردا مجدداً قابل واریز و برداشت هستند، به شرح جدول زیر است:

واریز و برداشت

کوینکس اعلام کرده با هدف پایدار کردن پلتفرم و فعالیت‌های آن، آدرس‌های واریز را برای این توکن‌ها به‌روزرسانی کرده و آدرس‌های واریزی جدیدی را برای کاربران خود ایجاد خواهد کرد.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس همچنین هشدار داد که واریز توکن به آدرس‌های قدیمی منجر به از دست‌رفتن همیشگی دارایی‌های کاربران این صرافی خواهد شد. همچنین این صرافی در اطلاعیه منتشرشده روی سایت رسمی خود اعلام کرده با توجه به حجم زیاد درخواست‌ها طی روزهای آتی، پردازش تمام درخواست‌های برداشت احتمالاً بیش از زمان عادی طول خواهد کشید.

 ۲۱ شهریور صرافی ارز دیجیتال کوینکس مورد حمله هکرها قرار گرفت و مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیون دلار اتریوم، پالیگان و ترون از این پلتفرم به سرقت رفت. این حمله منجر به کاهش ارزش شدید توکن این صرافی با نماد اختصاری CET و تلاطم در فضای مجازی و کامیونیتی رمزارزی جهان شد. 

ساعتی بعد صفحه رسمی صرافی کوینکس در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) بدون اعلام مبلغ سرقت‌شده، رسماً این حمله را تأیید کرد. این صرافی تأکید کرد که مبلغ به‌سرقت‌رفته تنها بخش کوچکی از دارایی این صرافی است و به کاربران اطمینان داد که دارایی ایشان در امنیت کامل است. به‌رغم تأکید کوینکس بر «دست‌نخورده» ماندن دارایی کاربران، این صفحه اشاره کرده بود که ضررهای مالی کاربران تحت تأثیر این هک را به طور کامل پرداخت خواهد کرد و به دنبال این ماجرا، کوینکس امکان واریز و برداشت در این صرافی را تعلیق کرد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/5fhf
منبع کوینکس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.