رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

یک ماه کپی‌تریدینگ رایگان در بلوترید / فرصت کسب سود برای کاربران کم‌تجربه و مسترتریدرها

پلتفرم کپی‌تریدینگ بلوترید به مدت یک ماه به صورت رایگان در دسترس همه اعضا است. کاربرانی که کپی‌تریدینگ انجام می‌دهند و همچنین مسترتریدرهای تاییدشده مشمول این کمپین خواهند بود تا هر دو طیف بتوانند علاوه بر آشنایی بیشتر با این پلتفرم، به کسب درامد و سود بپردازند. همچنین تریدینگ هاوس در نظر دارد برای ۵۰ نفر اول شرکت‌کننده در این کمپین به ازای هر نفر، ۲۰ دلار واریز نماید تا کمکی در جهت شروع پرقدرت در این بازار برای کاربران باشد.

کمپین یک‌ماهه کپی‌تریدینگ رایگان فرصتی مناسب برای شناخت مسترتریدرهای حرفه‌ای است و می‌تواند مسیر مناسبی برای شروع به کار مبتدیان در این بازار نوظهور مالی باشد.


کپی‌تریدینگ ارز دیجیتال چیست؟


در بازارهای مالی، کپی‌تریدینگ یک روش معامله‌گری است که در آن، یک معامله‌گر متخصص و با تجربه که به اصطلاح مسترتریدر خوانده می‌شود، معاملات خود را برای دیگران کپی می‌کند و سود خود را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. به عبارت دیگر، کاربرانی که به عنوان کپی‌کننده‌ها شناخته می‌شوند، می‌توانند معاملات مسترتریدر را کپی کنند و به دنبال کسب سود باشند.

در این روش، کپی تریدرها می‌توانند با توجه به عملکرد و تجربه مسترتریدر، به خوبی از فرصت‌های موجود در بازار ارز دیجیتال بهره‌مند شوند و بدون نیاز به دانش و تجربه بالا، به معاملات پرداخته و سود کسب کنند. همچنین، این روش برای مسترتریدرها نیز دارای مزیت است به طوری که می‌توانند با افزایش کپی تریدرهای خود به کسب درآمد بالاتر بپردازند.


انجام کپی‌تریدینگ در پلتفرم بلوترید


به طور خلاصه، کمپین کپی‌تریدینگ رایگان در پلتفرم بلوترید، فرصتی برای کاربران جدید و مبتدی برای آشنایی با بازارهای مالی و استفاده از خدمات کپی ترید به صورت رایگان است. بلوترید در این کمپین به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند کپی ترید رمزارزها را امتحان کرده و شروعی بر ورود آن‌ها به بازار ارزهای دیجیتال باشد.

بلوترید پلتفرمی حرفه‌ای در زمینه کپی‌تریدینگ ارز دیجیتال است. این سیستم دارای ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

کپی‌تریدینگ

شفافیت اطلاعات و سوابق تریدرها در بلوترید


یکی از ویژگی‌های بلوترید، شفافیت بالا در مدیریت معاملات است. بلوترید در واقع به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به تمامی اطلاعات لازم و همچنین سابقه مسترتریدرها دسترسی داشته باشند تا بتوانند انتخابی مطمئن در خصوص مسترتریدر خود داشته باشند.

بلوترید در این زمینه به کاربران خود امکان مقایسه عملکرد مسترتریدرها را می‌دهد و در عین حال، اطمینان حاصل می‌شود که تمام اطلاعات با شفافیت بالا در دسترس کاربران قرار گیرد.


امنیت اطلاعات کاربران در بلوترید


با توجه به ماهیت صرافی نبودن تریدینگ هاوس و همکاری با صرافی‌های کوکوین و بایننس اطلاعات کاربران این پلتفرم در امنیت کامل بوده و هیچ تهدیدی متوجه این اطلاعات نخواهد بود.


ایجاد وضعیت برد-برد در معاملات کاربران و فعالیت مسترتریدرها


وضعیت برد-برد در معاملات تریدرها و فعالیت مسترتریدرها، به معنای ایجاد محیطی است که همه طرف‌های مشارکت‌کننده در آن به نتیجه مطلوب دست یابند؛ یعنی معامله‌گران و مسترتریدرها هر دو به سود برسند. در این زمینه نیز بلوترید با حذف تناقض منافع طرفین شرایطی برد – برد برای هر دو طرف مهیا کرده است تا بتوانند در این بازار به فعالیتی مستمر بپردازند.


نحوه شرکت در کمپین یک‌ماهه بلوترید


کاربران برای شرکت در این کمپین باید ابتدا در پلتفرم بلوترید ثبت نام کرده و پروفایل خود را کامل کنند. پس از تکمیل پروفایل وارد پلتفرم بلوترید شده و اقدام به فعال کردن اشتراک رایگان ۳۰ روزه خود کنند. پس از فعال سازی حساب یک‌ماهه رایگان خود باید ولت خود را به ولت صرافی کوکوین یا بایننس متصل کرده و پکیج رایگان فعال شده را اضافه کنند.


مزیت‌های شرکت در کمپین یک ماه کپی‌تریدینگ رایگان در بلوترید


این کمپین علاوه بر کسب سود برای مسترتریدرها و بلوتریدرها، می‌تواند به شروع فعالیت بسیاری از کاربران در بازار ارز های دیجیتال کمک کند و از طرفی تریدینگ هاوس در نظر دارد برای ۵۰ نفر اول شرکت‌کننده در این کمپین به ازای هر نفر، ۲۰ دلار واریز نماید تا کمکی در جهت شروع پرقدرت در این بازار برای کاربران باشد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/d5yq
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.