رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رونمایی از پلتفرم هوشمند معاملات هیتوبیت در الکامپ 26 / هیتوبیت می‌خواهد «ترین» بازار باشد

هیتوبیت، پلتفرم هوشمند معاملات رمزارز است و در حوزه فناوری‌های نوین مالی از جمله بلاک‌چین و رمزارز، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین فعالیت دارد. این مجموعه در بیست‌وششمین دوره از نمایشگاه الکامپ به صورت رسمی از پلتفرم خود رونمایی کرد.

در همین راستا صالح خواجه‌دلویی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره هیتوبیت در گفتگو با رمزارز به معرفی این پلتفرم و همچنین حضور این شرکت در نمایشگاه پرداخته است.

صالح خواجه‌دلویی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره هیتوبیت

مهم‌ترین اصل در هیتوبیت، تجربه کاربر است


هیتوبیت به ‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ تجارت الکترونیک اول، پنجمین عضو این خانواده است که به طور رسمی در نمایشگاه الکامپ ۲۶ آغاز به کار کرده است.

توسعه زیرساخت‌های این پلتفرم تبادل از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در زمستان ۱۴۰۱، این پلتفرم رمزارزی به‌صورت محدود شروع به فعالیت کرد. خواجه‌دلویی در ارتباط با علت معرفی یک پلتفرم مبادله رمزارز جدید به اکوسیستم ایران گفت: «کاربران ایرانی بازار رمزارزها، لایق تجربه معاملاتی سریع، امن و در کلاس جهانی هستند».

خواجه دلویی تاکید کرد که طی نمایشگاه، بازخوردهای مثبتی از نصب و فیچرهای اپلیکیشن هیتوبیت دریافت کرده‌اند. او در این خصوص ادامه داد: «نکته مهمی که در هیتوبیت مدنظر قرار داده‌ایم، تجربه کاربر است».

او اضافه کرد: «شعار هیتوبیت را بر همین اساس، تجربه معاملات هوشمند در نظر گرفته‌ایم زیرا تجربه برای ما مهم است و این اهمیت حتی در گیمیفیکیشن و غرفه‌سازی هیتوبیت در فضای الکامپ نیز بروز داشته است».

خواجه دلویی اضافه کرد که فعالیت‌های متنوعی از جمله قرعه‌کشی‌های روزانه، بازی گلف و ایردراپ‌های مختلفی را در نمایشگاه در نظر گرفته‌اند تا هیتوبیت در فضایی صمیمی با تاکید بر اهمیت تجربه، به کاربران معرفی شود.

هیتوبیت در الکامپ

هیتوبیت می‌خواهد همیشه «ترین» بازار باشد


خواجه دلویی در خصوص استراتژی هیتوبیت مطرح کرد: «ما در پیاده‌کردن صحیح و اصولی تکنولوژی و رشد دادن آن، به استراتژی بایننس برای ورود به بازار نگاه ویژه‌ای داریم». او ادامه داد: «استراتژی هیتوبیت نیز برگرفته از بایننس بوده و تلاش دارد تا به کمک فناوری و با پاسخ‌دهی بهینه و سریع به پرسوناهای مختلف و پوشش چالش‌ها و نقاط ضعف رقبا، بازی رمزارزی ایران را تغییر دهد.»

او اضافه کرد نیازهای اصلی کاربران از جمله بحث اعتماد و امنیت، سرعت، حریم خصوصی و مدیریت دارایی‌ها برای انجام معاملات رمزارزی در هیتوبیت به صورت ویژه مورد توجه این مجموعه است.

خواجه دلویی گفت: «ما با معرفی هیتوبیت در تلاش هستیم تا اکوسیستم داخلی رمزارز را تکمیل کنیم و این شرکت را به عنوان پلتفرم فناور و نوآور معرفی کنیم و همیشه «ترین» بازار خودمان باشیم؛ یعنی همیشه در حال به روز بودن و خلق ارزش‌های جدید برای کاربران خود باشیم».

خواجه‌دلویی با تأکید بر هوشمند بودن این پلتفرم ادامه داد: «قلب هیتوبیت از یک هسته هوشمند معاملاتی و معماری ۳۶۰ درجه امن تشکیل شده که صفر تا صد آن از جمله بازارساز هوشمند و سیستم مدیریت کلیدهای خصوصی توسط تیم فنی مجموعه طراحی و تولید شده است.

طبق گفته مدیرعامل هـیتوبیت، سیستم کشف تقلب این پلتفرم، رفتار افراد را به طور پیوسته رصد می‌کند و با هشدار موارد غیرعادی و رفتارهای مشکوک در تلاش است تا ریسک کاربران را کاهش دهد و از بروز ضررهای مالی و امنیتی، پیشگیری کند.

او اظهار امیدواری کرد که هیتوبیت بتواند در آینده‌ای نزدیک، سهم مطلوبی از بازار را در اختیار گرفته و از بازخوردهای کاربران خود بهره بگیرد.

هیتوبیت در الکامپ

الکامپ، آوردگاه فناوری در کشور است؛ هیتوبیت نیز به دنبال فناوری است


صالح خواجه‌دلویی در خصوص انتخاب الکامپ برای رونمایی رسمی از پلتفرم هوشمند هیـتوبـیت مطرح کرد: «الکامپ، آوردگاه فناوری در کشور است؛ هیتوبیت نیز به دنبال فناوری است و این موضوع حرف اول را در مجموعه ما می‌زند و مهم‌ترین دارایی ماست».

به گفته مدیرعامل هیتوبیت، فضای رمزارزها چه در سود و چه در دوران ضرر، با هیجان همراه است و هیجان نیز یکی از موضوعات همیشه‌مطرح در نمایشگاه الکامپ بوده است؛ به همین دلیل این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونمایی از این پلتفرم در اختیار آن‌ها گذاشته است.

او اضافه کرد: «استقبال پرشوری از نمایشگاه الکامپ شده است، شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را به اینجا اورده‌اند و هیتوبیت نیز آخرین دستاورد و جدیدترین عضو از هلدینگ تجارت الکترونیک اول است».

او ارتباط نزدیک با کاربران رمزارزی و دریافت بی‌واسطه بازخورد آن‌ها نسبت به هیتوبیت را یکی دیگر از دلایل انتخاب الکامپ برای لانچ رسمی این پلتفرم مطرح کرد.

خواجه‌دلویی اضافه کرد که الکامپ برای هیتوبیت، فرصت ارتباط با سایر حلقه‌های زنجیره نیاز این مجموعه را تکمیل کرده است و این مجموعه در فضای الکامپ موفق شده است با سایر کسب‌وکارهای مرتبط تعامل داشته باشد و به زودی شاهد همکاری‌های مشترک این مجموعه‌ها خواهیم بود.

او ادامه داد: «جالب است که ما در این نمایشگاه با استقبال نهادهای دولتی مواجه شدیم و توانستیم فضای گفتگو با این نهادهای نظارتی را داشته باشیم. علی‌رغم ابهام موجود در فضای رگولاتوری، این فرصت برای ما خوشایند بوده است و توانستیم چالش‌های خود را با آن‌ها در میان بگذاریم».

هیتوبیت
هیتوبیت

فضای تعامل رمزارزی‌ها نباید به الکامپ و سایر نمایشگاه‌ها محدود شود


خواجه‌دلویی با تاکید بر اینکه فضای رمزارز ایران هم از خارج از کشور و هم از سمت رگولاتوری داخلی با محدودیت مواجه است، مطرح کرد: «تعامل و هم‌بستگی در اکوسیستم می‌تواند چالش‌ها را رفع کند. ما در این نمایشگاه نیز با مجموعه‌های مشابه خود تعامل کرده‌ایم زیرا آن‌ها را به چشم رقیب نمی‌بینیم بلکه معتقدیم همه ما در کنار هم موجب رشد اکوسیستم می‌شویم».

او در انتها تاکید کرد که فضای تعامل نباید به الکامپ و سایر نمایشگاه‌ها محدود شود؛ بلکه ادامه‌دار بودن آن منجر به رشد اکوسیستم خواهد شد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/77zu
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.