رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

الکامپ بیست‌وششم پس از 4 سال وقفه برگزار می‌شود / حضور پررنگ صرافی‌های رمزارزی در الکامپ

بیست‌وششمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تحت عنوان الکامپ بیست‌وششم پس از چهار سال، فردا، 4 تیر افتتاح خواهد شد. یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پررنگ کسب‌وکارها و صرافی‌های رمزارزی در الکامپ است.


برگزاری الکامپ بیست‌وششم پس از ۴ سال وقفه


بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی‌ رایانه‌ای برپا می‌شود. در این دوره حدود ۴۸۰ شرکت در فضای ۴۰ هزارمتری در ۱۰ سالن و فضای باز مستقر شده‌اند. همچنین نمایندگان و مهمانانی از کشورهای روسیه، ازبکستان، چین، کنیا، سوریه، روسیه، عراق، ترکیه و ارمنستان حضور دارند.

نمایشگاه الکامپ در چهار سال گذشته به دلایل مختلف از جمله پاندمی کرونا لغو شده بود و حالا در آستانه افتتاح، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان مجری برگزاری، می‌گوید این دوره با سایر دوره‌های قبل، تفاوت بسیاری دارد.

الکام‌استارز به عنوان یکی از بخش‌های استارتاپی این نمایشگاه، در بیست و ششمین دوره تعریف نشده است و بخش دولتی نیز در الکامپ بیست‌وششم، حضور مستقل پررنگی ندارند.

صادق فرامرزی، رئیس کمیته اجرایی الکامپ بیست‌وششم در گفتگو با کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در این خصوص مطرح کرد که این دوره از الکامپ، مانند چند دوره گذشته خود قائل به بخش‌بندی‌هایی مانند الکام‌استارز یا الکام‌ پیچ نبوده است، اما در این دوره سعی شده بیشتر از دوره‌های گذشته از حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های دیگر حمایت شود و در رویداد‌هایی مانند استیج بیشتر به مشکلات و مسائل فعالان این حوزه نگاه و برای آن راه‌حل پیدا شود.

 فرامرزی اضافه کرد که تمرکز آن‌ها در این دور از برگزاری نمایشگاه الکامپ بیشتر از همه روی محتوا و گفت‌وگو است.

او در گفت‌وگو با راه‌کار در پاسخ به این که چرا بخش‌هایی مانند الکام‌گیمز، الکام ترندز و … از این دور از نمایشگاه حذف شده است، گفت:‌ «واقعیت این است که هیچ کدام از این‌ها حذف نشده است. الکام تاکز و ترندز را را در قالب استیج داریم، یا تینو استارز برای دانش‌آموزان و الکام‌جابز برای کاریابی را در سالن‌های مشخص داریم، ولی  در کل خیلی به بخش‌بندی در این سری از نمایشگاه قائل نبودیم. واقعیت هم این است که زمان کافی هم برای این برنامه‌ریزی نداشتیم. ما همه اینها را در بخش محتوا متمرکز کردیم یعنی این موارد در سخنرانی‌ها و پنل‌هایی که در طول نمایشگاه به صورت منظم برگزار می‌شود دیده شده است.»

الکامپ بیست‌وششم

حضور پررنگ صرافی‌های رمزارزی در الکامپ بیست‌وششم


یکی از چشم‌گیرترین موارد در برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم، حضور کسب‌وکارها و صرافی‌های رمزارزی در این دوره است.

بر اساس نقشه‌های منتشرشده از سالن‌های برگزاری الکامپ، کسب‌وکارهای رمزارزی حاضر در این دوره، به شرح زیر است:

کسب‌وکارشماره غرفهشماره سالن
صرافی رمزارزی هیتوبیت ۱۰ و ۵۲۰فضای باز غرب و ۳۱A
صرافی رمزارزی کوینینو۳۳۸۷
صرافی رمزارزی والکس۴۶۶۸-۹
صرافی رمزارزی آبان تتر۴۵۹-۶۸-۹
صرافی رمزارز یوبیتکس۳۴۶۷
ایرانیکارت۳۵۰۷

وینداد نیز به عنوان مجموعه‎ای که خدمات مرتبط با کسب‌وکارهای رمزارزی را ارائه می‌دهد، در سالن ۸-۹در غرفه ۴۵۸ واقع شده است.

بازدیدکنندگان می‌توانند از یکشنبه، چهارم تیر الی چهارشنبه، هفتم تیر از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ از الکامپ بیست‌وششم بازدید کنند.

الکامپ بیست‌وششم

ویژه‌نامه الکامپ بیست‌وششم


رسانه‌های راه‌کار شامل راه‌ پرداخت، هفته‌نامه کارنگ، رمزارز، عصر تراکنش، بیمه دیجیتال و استودیو راه‌کار در این نمایشگاه حضور فعال دارند. همچنین هفته‌نامه کارنگ دو شماره ویژه‌ الکامپ با قطع هفته‌نامه کارنگ، کاغذ روزنامه‌ای و تیراژ حداقل پنج هزار نسخه تولید و توزیع می‌کند.

ویژه‌نامه اول کارنگ در تاریخ ۴ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر و هم‌زمان با اولین روز الکامپ در محیط نمایشگاه الکامپ توزیع خواهد شد. ویژه‌نامه دوم پس از نمایشگاه الکامپ با تمرکز بر آنچه در الکامپ گذشت، در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر و در اکوسیستم اقتصاد نوآوری ایران توزیع خواهد شد.

کسب‌وکارهای فعال در نمایشگاه الکامپ می‌توانند درخواست خود برای مشارکت در این ویژه‌نامه را از طریق این لینک اعلام کنند.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/qp9e
2 نظرات
  1. نیلوفر صریح القلم می گوید

    ممنون از نشر اطلاعات خوب و جامع سایت شما . من با صرافی های ارز دیجیتال زیادی کار کردم و پس از تحقیق و تست بسیاری از پلتفرمها، یوبیتکس رو انتخاب کردم . از همون ابتدای فعالیت یوبیتکس هم کاربرشون بودم . واقعا تیم توسعه‌ی قوی داره و بدون اغراق ،یک پلتفرم در تراز جهانی هست. هیچ وقت حالت ایستایی نداره و همیشه رو به جلو حرکت کرده و تغییرات قابل شگرفی داره . انتخاب من که یوبیتکس بوده . خوشحال شدم دیدم تو سایت معتبر شما هم مطلبی ازش گذاشته شده . پشتیبانی ۲۴ ساعتش هم عالیه و واقعا پشتیبانهای دلسوزی داره . ممنون از شما

  2. داوود می گوید

    تنها صرافی ارزدیجیتال ایرانی که برداشت آنی با سرعت بالایی داره صرافی تبدیله
    تبلیغات وحشتناک هم نمیکنه
    باقی صرافی ها فقط تبلیغ میکنند، پشتیبانی ضعیف دارند مثل اکسکوینو و آبان تتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.