رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

شراکت چهارجانبه برای افزایش درآمد هنرمندان محلی

مشارکت میامی با تایم، مسترکارت و سلزفورس برای فروش پنج هزار ان‌اف‌تی

شهر میامی یک ابتکار دیگر را در دنیای وب ۳ رقم ‌زده است. این ابتکار که با همکاری تایم، مسترکارت و سلزفورس در دست انجام است، قصد دارد مشارکت در جامعه را افزایش دهد و درآمد بیشتری را به کسب‌وکارهای محلی برساند. میامی می‌خواهد مجموعه‌ای با پنج هزار ان‌اف‌تی بسازد. این ان‌اف‌تی‌ها قرار است توسط ۵۶ هنرمند محلی طراحی شوند. جالب است که مساحت این شهر هم ۵۶ مایل است.

دارندگان این ان‌اف‌تی‌ها می‌توانند به برنامه Mastercard’s Priceless Miami دسترسی داشته باشند و از طریق آن، کارهای مرتبط را سازمان‌دهی کنند. ارائه‌دهنده کلاود سلزفورس از طریق محصول جدید ان‌اف‌تی کلاود که به‌تازگی رونمایی شده، عملیات ضرب و فروش را انجام خواهد داد. ان‌اف‌تی کلاود که در ماه ژوئن راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌صورت آزمایشی و محدود فعال است، جهت کمک به مشتریان سلزفورس در خلق مدیریت و تجارت طراحی ‌شده است. پیش‌بینی می‌شود این ان‌اف‌تی‌ها در ماه دسامبر راه‌اندازی شوند.

این توکن‌ها قرار است با بلاکچین اتریوم ادغام و در آن مستقر شوند. بر این اساس شبکه از حالت Proof-of-Work به سمت Proof-of-Stake تغییر می‌یابد. «فرانسیس ایکس سوآرز»، شهردار شهر میامی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «میامی در انقلاب وب ۳ پیشرو بوده است. ما برای حمایت از کسب‌وکارهای شهر و ایجاد کسب‌وکارهای جدید، افزایش سرمایه و انتقال تجربیات خود در این زمینه به شهروندان خود و همچنین بازدیدکنندگان شهر، همچنان به پیشروی و استفاده از فناوری‌های جدید ادامه می‌دهیم.»

«کیت آ. گروسمن»، رئیس مجله تایم گفته است که سوآرز یکی از مبتکرترین رهبران در حمایت از فناوری بلاکچین بوده است. این دست رهبران باور دارند که وب‌۳ یک راه طولانی است و در بلندمدت تکامل آن را شاهد خواهیم بود. آنها معتقدند که وب ۳ نوع جدیدی از روابط را بین افراد و نهادها رقم خواهد زد.


میامی باید از تایم درس بگیرد


لازم به ذکر است که سوآرز میامی‌کوین را در آگوست ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد. این توکن برای تأمین مالی پایدار پروژه‌ها در سراسر شهر و کمک به جوامع محروم در نظر گرفته ‌شده بود. وی همزمان با راه‌اندازی میامی‌کوین حمایت از بیت‌کوین را نیز اعلام کرد. میامی‌کوین از آن زمان بمباران شد و اکنون از زمان اوج خود ۹۸ درصد ریزش کرده است.

مجله تایم هم از مارس ۲۰۲۱ وارد دنیای وب ۳ شد و از آن زمان مجموعه ان‌اف‌تی خود را با نام «تایم پیسز» راه‌اندازی کرد. بر اساس گزارش‌ها تایم تاکنون ۲۰ هزار ان‌اف‌تی عرضه و 10 میلیون دلار کسب کرده است. سوآرز اخیراً در توییتی اعلام کرده که از شراکت با نوآورترین شرکت، یعنی تایم و مبتکرترین رئیس دنیا، یعنی گروسمن خوشحال است. این همکاری به نفع هنرمندان جامعه خواهد بود.

تایم اولین شماره مجله خود را در قالب ان‌اف‌تی با عکس جلدی از ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم منتشر کرد. این شرکت حتی زمینی را در The Sandbox خریداری کرد تا تایم اسکوپر را در متاورس بسازد. گروسمن می‌گوید که این مشارکت چهارجانبه «اولین گام ما در یک سرمایه‌گذاری جدید در تایم است تا ورود موفقیت‌آمیز سایر برندها و سازمان‌ها را به دنیای وب ۳» رقم بزنیم. او در ادامه گفت که شرکای دیگر در ماه‌های آینده اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/2rkg
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.