رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

آمریکا از کشورهای دیگر در زمینه قوانین رمزارزها عقب مانده است

یک مقام اجرایی در کوین‌بیس می‌گوید ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورهای بزرگ در زمینه تصویب قوانین شفاف‌تر برای ارزهای دیجیتال عقب مانده است

فریان شیراد، مدیر ارشد سیاست‌گذاری در کوین‌بیس، صرافی پیشرو رمزارزی در آمریکا، در مصاحبه‌ای جدید با یاهو فاینانس می‌گوید که اکثر اعضای گروه ۲۰ (G20) در کمک به شکوفایی صنعت دارایی دیجیتال بسیار جلوتر از ایالات متحده هستند.

کشورهای گروه 20 شامل اتحادیه اروپا، انگلستان، هنگ‌کنگ، استرالیا، سنگاپور، برزیل و کانادا و… هستند که حدود 85 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان و 75 درصد تجارت بین‌المللی را تشکیل می‌دهند.

شیراد در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه، ایالات متحده یک استثنا بوده است. اکثر اعضای G20، یعنی بیش از 80 درصد از این گروه و اقتصادهای مهم بازار، به سمت پذیرش چارچوب‌های نظارتی کاملاً شفاف برای رمزارزها به‌سرعت درحال حرکت هستند. بنابراین، اکثر مراکز مالی و اکثر اقتصادهای بزرگ، اتحادیه اروپا، بریتانیا، هنگ کنگ، استرالیا، سنگاپور، برزیل و اکنون کانادا، پذیرفته‌اند و در حال پذیرش توکنیزه کردن و ادغام آن در سیستم مالی هستند، البته با تمرکز بر تأمین منافع مصرف‌کننده.»

او همچنین درباره ایالت متحده بیان کرد: «در ایالات متحده ما کمی کندتر عمل می‌کنیم. و فکر می‌کنم این واقعاً پیام اصلی ماست، این که ایالات متحده واقعاً نیاز دارد تا هم در مورد مقررات استیبل‌کوین و هم در مورد مقررات ساختار کلی بازار پیشرفت کند. در این صورت من فکر می‌کنم این به صنعت در ایالات متحده اجازه رشد و توسعه می‌دهد و باعث شود مصرف‌کنندگان از حمایت‌هایی که سزاوارش هستند برخوردار شوند.»

به گفته شیراد ایالات متحده هنوز در حال بررسی نحوه تنظیم رمزرزها بوده و این موضوع باعث عدم شفافیت و سردرگمی برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران شده است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/wwfo
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.