رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

رئیس مایکرواستراتژی می‌گوید / بیت‌کوین به محبوب‌ترین دارایی سرمایه‌گذاری جهان تبدیل شده است

مایکل سیلور، رئیس اجرایی مایکرواستراتژی در آخرین صحبت‌های خود توضیح داده که چرا بیت‌کوین به محبوب‌ترین دارایی سرمایه‌گذاری جهان تبدیل شده است. او خاطرنشان کرد که به دنبال برقراری تعادل مجدد پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین (ETF)، این کریپتو جای خود را پیدا کرده است و اکنون به تدریج مردم متوجه می‌شوند که ۱۰ برابر بیشتر از عرضه آن، برای بیت‌کوین تقاضا وجود دارد.


محبوبیت بیت‌کوین افزایش می‌یابد


مایکل سیلور، در مصاحبه‌ای با CNBC توضیح داد که شرکت مایکرواستراتژی در حال حاضر مالک ۱۹۰ هزار بیت‌کوین است و همچنین ادعا می‌کند که اولین شرکت توسعه‌دهنده بیت‌کوین در جهان به شمار می‌رود.

سیلور در مورد عملکرد قیمتی برجسته بیت‌کوین و همچنین سهام مایکرواستراتژی گفت: «من فکر می‌کنم بسیاری از این موارد نشان دهنده محبوبیت بیت‌کوین به عنوان یک طبقه دارایی است.» او همچنین ادامه داد: «بیت‌کوین به محبوب‌ترین دارایی سرمایه‌گذاری در جهان تبدیل شده است. بیت‌کوین جدید است، دیجیتال است، جهانی است، منحصربه‌فرد است و با دارایی‌های پرریسک سنتی ارتباطی ندارد، زیرا با هیچ کشور، ارز، شرکت، نتایج فصلی، چرخه محصول و رقیب همراه نیست.»

او در ادامه تاکید کرد: «بنابراین این امر باعث می‌شود تا به سبد سرمایه‌گذاران مسئول اضافه شود. ۱۰ سال است که مردم منتظر این ETFهای اسپات بیت‌کوین بوده‌اند و در نهایت سرمایه‌گذاران جریان اصلی می‌توانند به بیت‌کوین دسترسی پیدا کنند و من فکر می‌کنم این چیزی است که باعث افزایش سرمایه در این طبقه دارایی می‌شود.»

سیلور سپس در مورد راه اندازی ETF اسپات بیت‌کوین نظر داد. او توضیح داد: «در ابتدا، زمانی که مردم در حال جابجایی سرمایه بین بازار آتی و ماینرها، و مایکرواستراتژی و ETF بودند، تعادل مجدد ایجاد شد.»

سیلور همچنین گفت: «پس از آن تعادل مجدد، من فکر می‌کنم که این دارایی جای خود را پیدا کرد و اکنون مردم شروع به درک این موضوع کرده‌اند که تقاضا برای بیت‌کوین از طریق این ETF ها ۱۰ برابر بیشتر از عرضه از سوی فروشندگان طبیعی که ماینرها هستند، وجود دارد.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/7yp9
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.