رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

تجلیل از عوامل الکامپ 26/ از غرفه آبان‌تتر به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه تقدیر شد

آیین تجلیل از غرفه‌های برتر و تیم اجرایی الکامپ بیست‌وششم شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲) با حضور مدیران ارشد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تهران، نمایندگان شرکت‌های حاضر در این رویداد بین‌المللی و اصحاب رسانه برگزار شد. بنابر اعلام نهاد برگزار کننده الکامپ ۲۶، غرفه آبان‌تتر در این دوره از الکامپ به عنوان یکی از غرفه‌های برتر انتخاب و از فرهاد فلاح، مدیرعامل صرافی آبان‌تتر تقدیر شد.

تجلیل از عوامل الکامپ 26/ از غرفه آبان‌تتر به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه تقدیر شد

خلاصه‌ای از عملکرد غرفه آبان‌تتر در الکامپ ۲۶


الکامپ ۲۶ در بازه ۴ تا ۸ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. این دوره، یکی از اولین فرصت‌های رسمی برای حضور کسب‌وکارهای رمزارزی در الکامپ بود و آبان‌تتر نیز در آن حضور یافت. در دوره ۵ روزه الکامپ ۱۴۰۲، غرفه آبان‌تتر که در سالن ۸ و ۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع شده بود، میزبان بیش از هزار بازدیدکننده بود.

تجلیل از عوامل الکامپ 26/ از غرفه آبان‌تتر به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه تقدیر شد

غرفه صرافی رمزارز آبان‌تتر در الکامپ ۲۶ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود؛

  • ایردراپ ۵۰۰میلیون شیبا برای کاربران جدید؛ آن دسته از بازدیدکنندگانی که در نمایشگاه الکامپ مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را در صرافی آبان‌تتر تکمیل می‌کردند، می‌توانستند در ایردراپ ۵۰۰ میلیون شیبا شرکت کنند.
  • منابع انسانی؛ تیم منابع انسانی این مجموعه در غرفه آبان‌تتر حضور داشت و آن دسته از علاقمندانی که مایل به همکاری با آبان‌تتر بودند، می‌توانستند از این فرصت استفاده کنند و ضمن آشنا شدن با تیم صرافی آبان‌تتر، رزومه‌های خود را به دست منابع انسانی این مجموعه برسانند.
  • معامله کن، پولش با ما؛ تیم پشتیبانی در غرفه آبان‌تتر حضور داشتند و به بازدیدکنندگان کمک می‌کردند با استفاده از حساب‌های که به صورت پیش‌فرض توسط این صرافی رمزارزی شارژ شده بودند، تمام مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال را بر روی سایت صرافی آبان‌تتر تجربه کرده و بیاموزند.
  • استودیو آبان‌تاک؛ در فضای استودیو آبان‌تاک در غرفه آبان‌تتر، این مجموعه هر روز میزبان تعدادی از فعالان بازارهای مالی بود و گفت‌وگوهای طولانی با این افراد داشت. ویدیوی کامل مصاحبه‌ها که حاوی مطالبی در رابطه با سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است، در کانال یوتیوب آبان‌تتر و همچنین صفحه اینستاگرام این صرافی در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار گرفته است.
تجلیل از عوامل الکامپ 26/ از غرفه آبان‌تتر به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه تقدیر شد

به علاوه، بخش‌های دیگری مانند همکاری‌های تجاری، فضای بازی و سرگرمی – انیمیشن شیبا اینوی آبان‌تتر و بازی‌های واقعیت مجازی، فضای VIP، فضای پذیرایی از مهمانان و معاشرت با بازدیدکنندگان نیز در غرفه آبان‌تتر در الکامپ بیست و ششم در نظر گرفته شده بود. تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر، تجربه‌ای ویژه از حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۶، هم برای بازدیدکنندگان و هم برای تیم صرافی آبان‌تتر رقم زد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/a3mb
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.