رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

تترلند از نسخه 1.0.0 افزونه مرورگر خود رونمایی کرد / اکستنشن با قابلیت نمایش نرخ لحظه‌ای تتر

تترلند اولین نسخه از افزونه مرورگر خود را با قابلیت نمایش نرخ لحظه‌ای تتر به صورت رسمی معرفی کرد. این افزونه نرخ تتر را در بالاترین و پایین‌ترین قیمت در بیست و چهار ساعت گذشته نمایش می‌دهد؛ با این‌حال تترلند اعلام کرده که در نسخه‌های آتی شاهد امکانات بیشتری از این افزونه مرورگر خواهیم بود.

سکوی تبادل رمزارز تترلند در اردیبهشت سال جاری و به مناسبت ششمین سال فعالیتش طی رویداد گام ششم، از نسخه جدید وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین گزارش عملکرد خود در سال‌ گذشته رونمایی  کرد. این مجموعه همزمان با رونمایی از نسخه هفتم، در خصوص برنامه‌های آتی خود اعلام کرد قصد دارد خدمات و سرویس‌های جدیدی در راستای ارتقای تجربه کاربران ایرانی رمزارز ارائه دهد.

در همین راستا، این مجموعه اخیرا از نسخه ۱.۰.۰ اکستنشن مرورگر لپ‌تاپ و دسکتاپ خود رونمایی کرده است. مجموعه تترلند که شعار خود را بر عبارت «سادگی نهایت هوشمندی است» بنا نهاده، با معرفی این افزونه امکان خرید و فروش سریع و ساده تتر را برای کاربران مهیا کرده است.

افزونه مرورگر تترلند شامل نمایش قمیت لحظه‌ای تتر، نمایش پایین‌ترین و بالاترین قیمت این رمزارز در بیست و چهار ساعت گذشته و همچنین شامل گزینه‌هایی برای خرید و فروش است.

این اکستنشن به کاربران تترلند این امکان را می‌دهد تا در صورت تمایل به خرید و یا فروش در هر لحظه، در زمانی کوتاه اقدام به معامله ارز دیجیتال تتر کنند.

کاربران تترلند با استفاده از این افزونه می‌توانند همگام با بازار حرکت کرده و به صورت سریع از روی لپ‌تاپ یا کامپیوترهای رومیزی خود و بدون نیاز به خروج از مرورگر، اقدام به خرید و فروش تتر کنند.

افزونه کروم تترلند در حال حاضر بر روی مرورگرهای گوگل کروم، بریو و مایکروسافت اج از طریق این لینک در دسترس است.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/tnh8
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.