رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

موقعیت‌های شغلی رمزارزی در ده شرکت برتر

در حالی که شرکت‌های بزرگ در حال تعدیل نیرو هستند، برخی شرکت‌ها در تلاش‌اند متخصصان ارز دیجیتال را جذب کنند. شرکت‌های حوزه رمزارز برای استخدام کارشناسان این حوزه مصمم‌تر از همیشه هستند. با اینکه سال گذشته سال بدی برای دنیای رمزارز بود، اما شرکت‌ها تصمیم دارند استعدادهای برتر رمزارزی را حفظ کنند. آن‌ها نسبت به پتانسیل این صنعت چشم‌انداز روشنی دارند و می‌خواهند خدمات خود را با به‌کارگیری متخصصان ارزهای دیجیتال، گسترش دهند. در ادامه به بررسی کسب‌وکارهای رمزارزی می‌پردازیم که چند موقعیت شغلی در حوزه رمزارز و بلاکچین ایجاد کرده‌اند.


بیت‌گت


صرافی ارز دیجیتال «بیت‌گت» از سال گذشته کارکنان خود را دو برابر کرد و به ۱۳۰۰ نفر رساند. بیت‌گت در حال گسترش کسب‌وکارش در بازارهای نوظهوری مانند آفریقا و آمریکای لاتین است و می‌خواهد فرصت‌های شغلی فوق‌العاده‌ای را برای کارشناسان این کشورها فراهم کند. در حال حاضر بیش از ۳۶ موقعیت شغلی در لینکدین فهرست شده، اما نماینده این شرکت اعلام کرده ۳۰۰ موقعیت شغلی دیگر نیز باز خواهد شد.


وینترمیوت


«وینترمیوت» یک شرکت معاملاتی الگوریتمی است که نقدینگی را برای بازارهای ارز دیجیتال فراهم می‌کند. این شرکت خدماتی پیرامون بازارسازی هم ارائه می‌دهد و در زمینه تقویت نقدینگی در اکوسیستم رمزارز با صرافی‌ها و سایر فعالان بازار همکاری می‌کند. پلتفرم استخدام «لور» نشان می‌دهد که این شرکت حداقل ۱۵ موقعیت شغلی باز در لندن و سنگاپور دارد.


اسکای ماویس


«اسکای ماویس» سازنده بازی‌های ویدئویی و خالق اکسی اینفینیتی، به دنبال متخصصان درجه‌یک در توسعه بازی، مهندسی بلاکچین و بازاریابی برای تیمش است. بر اساس داده‌های پلتفرم استخدام «ورکبل»، اسکای ماویس نزدیک به ۳۰ موقعیت شغلی باز در ویتنام، سنگاپور و ایالات متحده دارد.


یونی‌سواپ


«یونی‌سواپ» برترین صرافی غیرمتمرکز اتریوم و یکی از محبوب‌ترین پروتکل‌های دیفای است. این پلتفرم از سال ۲۰۱۸ به اکوسیستم رمزارز با یک اپلیکیشن غیرمتمرکز برای مبادله توکن سرویس داده است. یونی‌سواپ در حال حاضر در جست‌و‌جوی افراد بااستعدادی است که بتوانند به این شرکت کمک کنند تا همچنان در صدر باقی بماند. به نظر می‌رسد یونی‌سواپ حداقل ۱۲ موقعیت شغلی باز دارد.


مالتی‌ورس‌ایکس


پلتفرم بلاکچین «مالتی‌ورس‌ایکس» به دنبال گسترش اکوسیستم خود و ایجاد همکاری‌های جدید است و در این راستا فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیزی را برای متخصصان توسعه بلاکچین ایجاد کرده است. این شرکت ۱۵ موقعیت شغلی در زمینه توسعه فرانت‌اند و بک‌اند، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی و طراحی UI/UX دارد.


دیلویت


شرکت خدمات حرفه‌ای چندملیتی «دیلویت» خدماتی چون مشاوره، امور مالیاتی، حسابرسی و آدیت به مشتریان صنعت ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. این شرکت در حال حاضر ۳۳۱ موقعیت شغلی باز در حوزه امور مالیاتی دارد.


ای‌وای


«ای‌وای» هم خدمات مشاوره‌ای در زمینه حسابرسی، مالیات و عملکرد ارائه می‌دهد. این شرکت موقعیت‌های شغلی بسیاری در حوزه بلاکچین در چین، هنگ‌کنگ، ایالات متحده و اسپانیا دارد.


ریپل


«ریپل» یک شرکت فناوری بلاکچین و مستقر در سانفرانسیسکو است و به خاطر دعوایش باSEC بر سر XRP خبرساز شده است. این شرکت به بازارهای آسیا، به‌ویژه ژاپن، کره جنوبی و تایلند راه یافته و در حال حاضر بیش از ۵۵ موقعیت شغلی در تورنتو، سانفرانسیسکو، بنگلور، لندن و سنگاپور دارد.


کوین‌بیس


صرافی رمزارز «کوین‌بیس» نیز با SEC به دلیل نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار درگیر است، اما این درگیری‌ها مانع رشد صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده نشده است. چون صرافی کوین‌بیس تقریباً ۶۰ موقعیت شغلی باز کرده و به دنبال جذب متخصصان حوزه رمزارز است.


بایننس


«بایننس» بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم مبادلات است. این صرافی اخیراً به دلیل عدم ثبت‌نام مناسب کاربران با مقامات مالی ایالات‌متحده با مشکل مواجه شده است. با این حال، این صرافی بیش از ۳۸۰ موقعیت شغلی باز در سراسر جهان دارد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/jssg
منبع blockworks
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.