رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

دبیر هیئت‌ تحریریه فرهاد اکسچنج می‌گوید / برنامه‌هایی از جنس رویداد ۹ ژانویه باید بیشتر شود

رویداد ۹ ژانویه فرصتی برای آشنا شدن ارکان مختلف کسب‌و‌کارها با یکدیگر است. فرهاد اکسچنج هم‌زمان با رویداد ۹ ژانویه، UI و پلتفرم معاملاتی جدیدش را که روی وب‌سایت این صرافی راه‌اندازی شده به کاربران معرفی کرد. امیرمحمد جعفرزاده، دبیر هیئت‌ تحریریه فرهاد اکسچنج، معتقد است رویداد ۹ ژانویه بسیار عالی برگزار شده، اما این رویداد و رویدادهای مثل آن باید بیشتر برگزار شوند، زیرا تعدد این نوع رویدادها باعث آشنایی مردم با کسب‌وکار‌ها می‌شود و هرچه این بیشتر شود کار آسان‌تر و ساده‌تر خواهد شد. در ادامه گزارش تصویری روز دوم غرفه فرهاد اکسچنج را نیز مشاهده می‌کنید.

به گفته جعفرزاده، در این رویداد فرصت سخنرانی و بیان بحث‌های جذاب به افراد تأثیرگذار داده شده که این موضوع شاید جذاب‌ترین بخش رویداد است.

سجاد حسن‌زاده، مدیر محصول فرهاد اکسچنج نیز با اشاره به هدف این صرافی از حضور در رویداد ۹ ژانویه توضیح داد: «فرهاد اکسچنج در سال‌های اخیر روی نگهداشت کاربران خود تمرکز کرده بود و حالا به دنبال این است با حضور در رویداد ۹ ژانویه و حامی آن شدن، این پیام را به اکوسیستم و مردم منتقل کند که به ‌دنبال گسترش تعاملات و افزایش تعداد کاربران خود است.»

او ادامه داد: «از دیگر برنامه‌های فرهاد اکسچنج در رویداد ۹ ژانویه، برگزاری کارگاهی برای معرفی فیچر‌های جدید این صرافی است. تغییر دامنه، راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی و UI جدید ازجمله اقداماتی است که فرهاد اکسچنج به‌تازگی انجام داده و قصد دارد آنها را برای کاربران تشریح کند.»

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/mzen
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.