رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

با هدف ایجاد یک کامیونیتی سالم / دومین دورهمی مارکت گپ برگزار شد

دومین دورهمی تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری مارکت‌گپ روز گذشته برگزار شد. در این دورهمی که فعالان این حوزه از بازارهای مختلف از جمله کریپتوکارنسی، بورس ایران، فارکس و بورس جهانی حضور داشتند، به مباحث مختلفی پرداخته شد.

در بخش اول برنامه مارکت‌گپ، هر بار با تحلیل فاندامنتال اقتصاد کلان و بازارهای جهانی، برنامه شروع می‌شود و سپس در ادامه، با تحلیل تکنیکال شاخص‌های بازارهای مختلف ادامه پیدا می‌کند. در هر قسمت، تحلیل تکنیکال از بیت‌کوین به عنوان شاخص بازار کریپتوکارنسی، شاخص دلار، طلای جهانی و شاخص کل بورس ایران و همچنین چارت دلار/ریال توسط تحلیلگران مختلف بررسی می‌شود.

در بخش اول برنامه که شامل تحلیل تکنیکال و فاندامنتال می‌شود، هدف ارائه چشم‌انداز و آپدیت از تمامی بازارها برای فعالان است. این دورهمی که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، در بخش دوم هر بار به یک موضوع تخصصی و کاربردی در رابطه با مفاهیم عملیاتی و مهم ترید و سرمایه‌گذاری پرداخته می‌شود.


روان‌شناسی بازارهای مالی، موضوع مهم در ترید


 در مارکت‌گپ ۲، در بخش ارائه علمی به موضوع مهم روان‌شناسی ترید پرداخته شد. در این قسمت که صالح خواجه‌دلویی ارائه داشت، به ابعاد مختلف مدیریت روانی قبل، حین و بعد از هر معامله پرداخت و با مثال‌های کاربردی و ارائه راهکارهای عملی، این موضوع را تحلیل کرد.

قسمت تحلیل فاندامنتال اقتصاد کلان مارکت گپ ۲ نیز توسط پدرام فیروزیان ارائه شد و رابطه بین شاخص‌های بازارهای مختلف، شامل بیت‌کوین، طلا و دیگر شاخص‌ها بررسی شد. تحلیل تکنیکال این دورهمی نیز توسط نرگس مرادآبادی و مسعود مرادآبادی ارائه شد.


هدف برگزاری دورهمی‌های مارکت گپ


هدف از برگزاری این دورهمی‌ها، ایجاد یک کامیونیتی سالم و هدفمند از تریدرها و سرمایه‌گذاران در تمامی بازارهای مالی است. با توجه به نبودن رویدادها و دورهمی‌های حضوری که به صورت تخصصی به موضوعات مرتبط با ترید و سرمایه‌گذاری بپردازند، دورهمی مارکت گپ می‌تواند فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی، پیدا کردن همکاران جدید، ایجاد تیم‌های کاری حرفه‌ای و یا حتی جذب نیرو برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند باشد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/bnco
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.