رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

دومین دورهمی مارکت‌گپ برگزار می‌شود / بررسی بازارهای مالی داخلی و خارجی با راهکارهای عملی

دومین دورهمی مارکت‌گپ قرار است که روز دوشنبه، ۴ دی‌ماه به صورت آنلاین و حضوری برگزار شود. در این دورهمی که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، فعالان حوزه رمزارزها و بازارهای مالی با هدف ایجاد یک کامیونیتی سالم و قدرتمند گرد هم می‌آیند تا علاوه بر شبکه‌سازی، به بررسی تکنیکال و فاندامنتال بازارها و همچنین ارائه‌های علمی و تخصصی جذاب مرتبط با معامله‌گری و سرمایه‌گذاری بپردازند.

از آنجا که مسائل روانی و روانشناسی اهمیت بسیاری در هرگونه فعالیت معامله‌گری و سرمایه‌گذاری دارد، در دورهمی (گپ ۲) علاوه بر بررسی و آپدیت بازارها، به یک ارائه علمی و در ادامه، گفتگویی با موضوع “مدیریت روانی قبل، حین و بعد از معامله” پرداخته خواهد شد.

هدف این دورهمی‌ها، علاوه بر ایجاد ارتباطات حرفه‌ای، پرداختن به موضوعات کاربردی روز و مورد نیاز معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است. لازم است اشاره شود که موضوعات و شاخص‌های مورد بررسی در مارکت گپ، شامل همه بازارهای کریپتوکارنسی، فارکس، بورس جهانی و بورس ایران بوده و محتوای دورهمی تنها به یک بازار خاص منحصر نیست.

ارائه‌دهندگان در دورهمی مارکت گپ۲، نرگس مرادآبادی (تریدر و تحلیلگر کریپتو)، مسعود مرادآبادی (تریدر و تحلیلگر بازارهای مالی)، پدرام فیروزیان (تحلیلگر فاندامنتال و اینترمارکت) و صالح خواجه‌دلویی (تریدر و تحلیلگر بازارهای مالی) خواهند بود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/hj3v
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.