رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

روی آوردن نهادهای مالی بزرگ به رمزارزها / رمزارز جی‌پی‌ مورگان برای اولین‌بار در تراکنش‌های بین‌بانکی استفاده می‌شود

جی‌پی‌ام کوین (Jpm coin)، توکن بلاکچینی که توسط جی‌پی‌ مورگان برای تسویه میلیاردها تراکنش‌های همان بانک استفاده می‌شود، برای تکمیل تراکنش‌های بین‌بانکی استفاده خواهد شد. این دارایی اخیراً در Partior، یک دفتر کل بلاکچین که دارای تراکنش‌های بین‌بانکی با استفاده از دارایی‌های بلاکچین است، عرضه شد که ممکن است استفاده از آن را گسترش دهد.

پارتیور که در تلاش مشترک جی‌پی‌ مورگان در کنار بانک DBS ،Temasek و استاندارد چارترد راه‌اندازی شد، دارای تراکنش‌های سریع چندارزی در میان اعضای خود است. با این حال، این شبکه همچنان برای تسویه نتیجه این تراکنش‌ها به بانکداری کارگزاری متکی است و وضعیت موجود بانکی را حفظ می‌کند.

در حالی که این پروژه مستقر در سنگاپور در حال حاضر فعال است، جزئیات عملکرد داخلی و اعداد استفاده از آن هنوز مبهم است. لجر اینسایتس گزارش داد که آنها معتقد بودند بانک DBS روی این پلتفرم فعال است، اما بانک‌های دیگر هنوز از آن استفاده نمی‌کنند.

جی‌پی مورگان با دریافت نامه‌ای بدون اعتراض از دفتر کنترل ارز ایالات متحده در ماه می، سایر بانک‌های مستقر در ایالات متحده را که هنوز باید مجوز استقرار این نوع راه‌حل را دریافت کنند، شکست داد.

با این حال، با توجه به اندازه و اهمیت توکن بلاکچین جی‌پی‌ مورگان و حضور تقریباً فراگیر آن در بازارهای بانکی، گنجاندن کوین jpm در پارتیور ممکن است استفاده از آن را افزایش دهد. در ماه اکتبر، تاکیس جورجاکوپولوس، رئیس پرداخت جی‌پی‌ مورگان گلوبال اظهار داشت که این توکن برای تسویه روزانه یک میلیارد دلار استفاده می‌شود.

در ماه نوامبر، عمر فاروق، رئیس پرداخت‌های جی‌پی‌ مورگان گلوبال گفت که این بانک انتظار دارد این اعداد افزایش یابد و اعلام کرد که شبکه می‌تواند در یکی دو سال آینده به ۱۰ میلیارد دلار در تراکنش‌های روزانه برسد.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/hf1g
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.