رمزارز
رسانه بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس مطرح کرد / افراد با کپی‌ترید پولدار نمی‌شوند؛ اما می‌توانند درآمد خوبی کسب کنند

تریدینگ‌هاوس چطور تریدرهای واقعی را اعتبارسنجی می‌کند؟ آیا آن‌ها توانسته‌اند جلوی پکیج‌فروش‌های تقلبی اینستاگرامی را بگیرند؟ چطور می‌شود با تریدرهای دیگر معامله کرد؟ و البته یک سؤال ساده اما جذاب: آیا یک کاربر با کپی‌ترید می‌تواند پولدار شود یا نه؟ مسعود سرپوشانی، مدیرعامل تریدینگ‌هاوس در شانزدهمین قسمت از سری‌برنامه‌های «اتاق آبی»، میهمان میثم سلیمانی است تا به این سؤالات و ابهامات دیگر درباره این مدل کسب‌و‌کار نسبتاً نوپا پاسخ بدهد.

تریدینگ‌هاوس به‌عنوان شبکه اجتماعی تخصصی در حوزه ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری و معامله ایجاد شده است. شبکه اجتماعی تریدینگ‌هاوس، پلتفرمی برای گردهمایی تریدرها و سرمایه‌گذاران در همه بازارهای مالی از جمله سهام ایران و کشورهای مختلف، فارکس، اوراق بهادار، کالا و رمزارز است و به همین منظور، قابلیت‌ها و خدمات مختلفی هم ارائه می‌دهد.


نیاز به یک شبکه اجتماعی تخصصی، زمینه‌ساز ایجاد تریدینگ هاوس بود


به گفته مدیرعامل تریدینگ‌هاوس، نیاز مخاطب به وجود یک شبکه اجتماعی اختصاصی، علت شکل‌گیری تریدینگ‌هاوس بوده است. او تاکید کرد که شبکه اجتماعی تریدینگ‌هاوس تنها مختص به کاربران و تریدرهای ارز دیجیتال نیست و همه بازارهای مالی را در بر می‌گیرد. او اضافه کرد: «متوجه شدیم که پراکندگی و جزیره‌ای بودن افراد و کامیونیتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف، بیشترین آسیب را به کاربر تحمیل می‌کند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم فضایی برای تمرکز بر بازارهای مالی را ایجاد کنیم».


در تریدینگ‌هاوس اشخاص احراز هویت نمی‌شوند، محتوا KYC می‌شود


سرپوشانی تاکید کرد که تریدینگ‌هاوس به دنبال جلوگیری از پکیج‌فروشی‌های اینستاگرامی نیست و این کار لزوما اشتباهی نیست، بلکه این شبکه اجتماعی قصد دارد تا به توسعه و ترویج آگاهی افراد در این حوزه کمک کند و افراد متخصص را پررنگ‌تر کند.

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس در خصوص اعتبارسنجی متخصصان و کاربران پرمخاطب در این شبکه اجتماعی مطرح کرد: «ما در تریدینگ‌هاوس اکانت‌های تاییدشده‌ای داریم؛ این تایید بر اساس سبقه آن‌ها و فعالیت‌های مستمرشان در کامیونیتی است.» او تاکید کرد محتواهایی که در این شبکه منتشر می‌شود، از چندین فیلتر عبور می‌کند: «ما فضا را رصد می‌کنیم تا محتوای غیرمرتبط به فضای مالی در آن منتشر نشود. همچنین بررسی می‌کنیم که چه اطلاعات جعلی با هدف کلاهبرداری و سودجویی در تریدینگ‌هاوس منتشر شده‌اند؛ این اطلاعات از روی پلتفرم حذف نمی‌شوند بلکه برچسب کلاهبرداری یا فیشینگ به آن‌ها الحاق می‌شود تا کاربران گمراه نشوند».

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس توضیح داد که فرایند KYC در این شبکه با KYC صرافی‌ها متفاوت است؛ در تریدینگ‌هاوس اشخاص احراز هویت نمی‌شوند، بلکه تنها محتوا بررسی و KYC می‌شود تا از صحت و کلاهبرداری نبودن آن اطمینان حاصل شود.

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس مطرح کرد / افراد با کپی‌ترید پولدار نمی‌شوند؛ اما می‌توانند درآمد خوبی کسب کنند

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس نگران چالش رگولاتوری نیست


کپی تریدینگ ارز دیجیتال یک روش ترید در بازار است که در آن، تریدرهای مبتدی می‌توانند با کپی کردن معاملات یک مسترتریدر، به کسب سود بپردازند. در این روش، معاملات یک مستر تریدر به صورت اتوماتیک توسط سیستم کپی می‌شود و معامله‌گران مبتدی می‌توانند با کپی کردن این معاملات، در سود آن شریک شوند. این روش معمولا در پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی ارائه می‌شود. کپی‌تریدینگ یکی دیگر از سرویس‌های مهم مجموعه تریدینگ‌هاوس است که با عنوان بلوترید فعالیت می‌کند.

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس در این خصوص تاکید کرد: «ما درگیر مسائل رگولاتوری نیستیم چون کپی‌تریدینگ یک ابزار است و رگولاتوری صرافی ارز دیجیتال شامل این ابزار نمی‌شود». سرپوشانی تاکید کرد که ابزار کپی‌ترید این مجموعه، گردش مالی ندارد و اساسا سرمایه‌ای از کاربر بر روی این پلتفرم قرار نمی‌گیرد. او تاکید کرد که این ابزار ممکن است حساسیت‌های نهادهای رگولاتوری را به دنبال داشته باشد، اما این مجموعه چندان نگران این موضوع نیست، چراکه مراحل بسیاری برای رگولاتوری در پیش است و کپی‌ترید در لایه‌های انتهایی مطرح می‌شود.

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس مطرح کرد / افراد با کپی‌ترید پولدار نمی‌شوند؛ اما می‌توانند درآمد خوبی کسب کنند

مدل درآمدی بلوترید به صورت اشتراک مدت‌دار است


مدیرعامل تریدینگ‌هاوس در خصوص مدل درآمدی این کسب‌وکار عنوان کرد: «در بحث سوشال مدیای تریدینگ‌هاوس، مدل درآمدی تعریف نکرده‌ایم و رایگان است؛ اما درآمد ما از سرویس‌های جانبی که در این شبکه ارائه می‌دهیم خواهد بود».

این پلتفرم بر خلاف سایر سیستم‌های کپی تریدینگ، خود یک صرافی ارز دیجیتال نیست و با امکان اتصال امن به صرافی‌های مورد اعتماد و تحت قرارداد خود و وجود مسترتریدرهای حرفه‌ای می‌تواند میزبان مناسبی برای تریدرهای مبتدی باشد که بتوانند با انجام کپی تریدینگ به کسب درآمد بپردازند.

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس درخصوص بلوترید مطرح کرد: «برخلاف سایر کپی‌تریدینگ‌ها، محصول ما از سود کاربر، کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ بلکه مدل درآمدی بلوترید به صورت اشتراک مدت‌دار است.»


آیا با کپی‌تریدینگ می‌توان پولدار شد؟


مدیرعامل تریدینگ‌هاوس در خصوص فرایند انتخاب تریدرها برای استفاده از ابزار کپی‌ترید توضیح داد: «بسیاری از کاربرانی که به عنوان متخصص در بلوترید فعالیت می‌کنند، سابقه‌ای مشخص دارند که تجربه و تخصص‌شان را تایید می‌کند. در صورتی‌که تریدر جدیدی به این فضا اضافه شود، مهلت تست یک تا یک‌ماه و نیمه در اختیار او قرار می‌گیرد تا بتوانیم تخصص او را قبول کنیم».

سرپوشانی اضافه کرد که همه اطلاعات تریدرها در بلوترید برای کاربران قابل مشاهده است و کاربران می‌توانند میان این متخصصان، انتخابی متناسب با استراتژی خود داشته باشند.

مدیرعامل تریدینگ‌هاوس توضیح داد که کاربران در اولین قدم برای استفاده از کپی‌تریدینگ باید ریسک فضای رمزارزی را بپذیرند و دنبال کردن اقدامات یک مسترتریدر به معنای موفقیت تضمین‌شده نیست.

او ضمن توضیح فیلترهای موجود در بلوترید اضافه کرد: «به لحاظ فنی، سازوکاری در بلوترید پیاده‌سازی کرده‌ایم که پس از اتصال ولت کاربر تریدر به مسترتریدر، همه اقدامات او را کپی نکند تا به این شکل ریسک ضرر را کاهش دهیم».

او تاکید کرد که کپی‌ترید به کاربرانی که علاقمند به ورود به سیستم رمزارز هستند اما تریدر نیستند و تخصصی ندارند، کمک می‌کند تا بتوانند با پذیرش ریسک‌های موجود از این فضا کسب سود کنند. او اضافه کرد: «کپی‌ترید روش مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های کم است اما برای مبالغ بالاتر توصیه می‌کنیم که سرمایه‌گذار به طور مستقیم با یک تریدر متخصص تعامل و همکاری کند».

مدیرعامل تریدینگ هاوس در انتها تاکید کرد: «افراد با کپی‌ترید پولدار نمی‌شوند؛ اما می‌توانند درآمد خوبی کسب کنند».

اتاق آبی، یکی از تولیدات استودیو راهکار است که هر دو شنبه از آپارات، یوتیوب و سایر کانال‌های ارتباطی این مجموعه پخش می‌شود.

لینک کوتاه: https://ramzarzmedia.com/7fha
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.